Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، درباره نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی لوایح مرتبط  با FATF گفت: در شرایط کنونی، کشور برای جابجایی پول با مشکلاتی روبرو است و جز برخی کشورها، مابقی در این زمینه با ایران همکاری نداشته اند و حتی برخی کشورهای دوست نیز اعلام کرده اند که اگر ایران از FATF خارج شود، نمی توانند مبادلات ارزی با ایران انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود:اگر کشورهای دوست نیز با ایران مبادلات ارزی نداشته باشند، شرایط درخصوص واردات و پرداخت ها سخت تر می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پول خانه ملت سازمان برنامه و بودجه واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نظام‌الدین زاهدی بعد ظهر پنج شنبه در نشست با استاندار بوشهر ظرفیت‌های مختلف این کشور را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: تاجیکستان محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی داد که ضمن تأمین نیاز داخلی برخی صادر می‌شود.

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران، واردات فرش ماشینی از ایران را یکی از محصولات صادراتی ایران به این کشور نام برد و افزود: بازار خرما در کشور تاجیکستان از محصولات جمهوری اسلامی ایران است.

وی واردات محصولات پتروشیمی و لاستیکی را از ایران را از دیگر موارد اعلام و خاطرنشان کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان در دولت سیزدهم افزایش یافت و در مجموع از ۵۷ میلیون دلار در پنج سال قبل، در سال گذشته به ۲۷۰ میلیون دلار رسید و هدف‌گذاری امسال ۷۰۰ میلیون دلار است.

زاهدی با بیان اینکه قیمت ارز در این کشور ثابت است گفت: ارتباط ایران و تاجیکستان توسعه یافته و با اجرایی شدن، اسناد دوجانبه این روابط افزایش قابل توجهی می‌یابد.

کد خبر 6082073

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • برگزاری نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای اسلامی
  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است
  • ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد