Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد هنگام تذکر ماموران گشت امنیت اخلاقی به بانوان بدحجاب، تعدادی از شهروندان نیز به محل این رویداد می آیند و با ماموران درگیر می شوند؛ در این فیلم صدای شلیک هوایی نیز به گوش می رسد.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایرنا محل وقوع این رویداد در منطقه نارمک واقع در شرق تهران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فیلم یک دقیقه ای که با گوشی تلفن همراه گرفته شده، شهروندی می گوید که در نتیجه درگیری بین برخی شهروندان با عوامل انتظامی، درِ خودرو ون از جا کنده می شود.

خبرنگار ایرنا به دنبال این موضوع با مسئولان واحد اطلاع رسانی پلیس پایتخت تماس گرفت که این رویداد را تایید و زمان آن را دیشب (جمعه شب) اعلام کردند.

یکی از متولیان انتظامی توضیح داد: ماموران گشت امنیت اخلاقی به 2 خانم جوان که پوشش و حجاب مناسبی نداشتند تذکر دادند که بعد از چند دقیقه تعدادی از شهروندان دور آنان جمع شدند تا مانع انتقال آن 2 خانم شوند.
به گفته وی در این میان چند جوان در کار پلیس اخلال ایجاد کردند و ماموران نیز برای متفرق کردن افراد، مجبور به شلیک هوایی شدند.

وی همچنین کنده شدن در خودرو ون را نیز تایید کرد و توضیح داد: با پیاده شدن دو خانم از خودرو، مردم نیز متفرق شدند و موضوع خاتمه پیدا کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گشت ارشاد حجاب زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

کد خبر 846644 منبع: تسنیم برچسب‌ها دختران خبر مهم زنان - حجاب گشت ارشاد مترو تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد
  • برق گرفتگی جان خیاط را گرفت
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران (فیلم)
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران