Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه برای برگزاری یک اردوی مشترک و حضور در رقابت‌های بین‌المللی، امشب (شنبه) راهی کشور مجارستان می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون کشتی، تیم ایران با دعوت فدراسیون کشتی مجارستان و تقبل هزینه‌ها پیش از رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ در یک اردوی پنج روزه مشترک با تیم مجارستان شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب ایران برای حضور در اردوی مشترک و تورنمنت مجارستان به شرح زیر است-:

وزن ۵۵ کیلوگرم: رضا خدری
وزن ۶۰ کیلوگرم: شیرزاد بهشتی طلا
وزن ۶۳ کیلوگرم: محمد نوربخش- میثم دلخانی
وزن ۶۷ کیلوگرم: محمد الیاسی
وزن ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا آقانیا
وزن ۷۷ کیلوگرم: پیام بویری
وزن ۸۲ کیلوگرم: جمال اسماعیلی
وزن ۸۷ کیلوگرم: یوسف قادریان
وزن ۹۷ کیلوگرم: حسن آریایی نژاد
وزن ۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره‌جیلی
مربیان: ناصر نوربخش- رسول جزینی- عادل بالی تبار
داور: مهدی آقا، ولی سرپرست: حسام الدین جعفری

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مجارستان که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است، روز‌های ۴ و ۵ اسفند ماه سال جاری در این کشور برگزار می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا

سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری و محمدهادی ساروی فرنگی‌کاران وزن‌های ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان به فینال پیکارهای قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز شد و امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد. مسابقات پنج وزن دوم امروز برگزار خواهد شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم جوی هوانگ از چین‌تایپه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم مقابل اسلام‌جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله برابر ژولامان شارشنبیکوف دارنده ۲ طلا و ۲ نقره جهان از قرقیزستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان را ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم جی لنگ از چین را ۵ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و باید به مصاف شینگو هارادا از ژاپن برود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم سیجین یانگ از کره‌جنوبی را ۸ بر صفر مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله و در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا تایزو یوشیدا از ژاپن را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم بالتمونخ از مغولستان را ۹ بر صفر شکست داد و به جمع چهار نفر برتر این وزن رفت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی‌اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم امروز از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد.

نمایندگان ایران روز گذشته و در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ۲ طلا، یک نقره و یک برنز گرفتند. ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید.

دیگر خبرها

  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • تیم منتخب کشتی فرنگی ایران راهی قرقیزستان شد
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی