Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهملایی مدیرکل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش اخیر باران از دیروز تا صبح امروز، اظهار کرد: اردکان با ۴۲ و یک دهم میلی متر، شهرک گلستان ۳۶ و ۹ دهم و کازرون با ۳۲ و ۳ دهم میلی متر رکورددار بیشترین میزان بارندگی در استان بوده اند.

وی ادامه داد: در اقلید ۲۲، تخت جمشید ۲۱ و ۲ دهم، درودزن ۲۰ و ۸ دهم، نورآباد ممسنی ۲۰ و ۳، زرقان ۱۶ و ۸ دهم، فیروزآباد ۱۵ و ۳ دهم، سروستان ۱۵ و ۲ دهم و شیراز ۱۴ و ۲ دهم میلی متر باران ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: ارسنجان ۱۲، خنج ۱۱ و ۴ دهم، قیرو کارزین ۱۱ و ۳ دهم، جهرم ۱۰ و ۲ دهم، فسا ۸ و ۴ دهم، فراشبند ۸ و یک دهم، زرین دشت ۷ و ۸ دهم، فورگ داراب ۷ و ۳ دهم، بوانات ۶ و ۳ دهم و صفاشهر ۶ میلی متر باران باریده است.

دهملایی تصریح کرد: در آباده ۵ و ۲ دهم میلی متر، استهبان ۴ و ۸ دهم، لار ۳ و هشت دهم، داراب ۲ و ۷ دهم، لامرد ۲ و ۲ دهم، ایزدخواست و نی ریز یک و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی فارس افزود: سامانه بارشی از دیروز وارد استان شده و تا روز یکشنبه در استان پایدار است و پس از خروج باعث کاهش دما می‌شود.

انتهای پیام/چ

میزان بارندگی در استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • بارش باران بهاری تا دو روز آینده در فارس
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • افزایش ناپایداری جوی در لرستان
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود