Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@05:21:05 GMT

پنهان‌کاری در فدراسیون فوتبال!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۵۷۷

به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال علاقه‌ای ندارد تا کسی از مذاکرات با مربیان خارجی مطلع شود و به همین دلیل تلاش کرده تا همه چیز پنهان بماند. ترس فدراسیون از این است که دلال ها از نام مربی مورد نظر مطلع شوند و بخواهند قیمت او را بالاتر ببرند. معمولا در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ می دهد و بارها شده حتی بازیکن یا مربی 200 هزار دلاری را 800 هزار دلار به باشگاههای ایران قالب کرده ‌اند!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال فوتبال ایران دلار ایران ایران دلار رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال فوتبال ایران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • تفاوت اف ۲۲ و جنگنده جی ۲۰ چیست؟
  • اف-۲۲ آمریکایی بهتر است یا جنگنده جی-۲۰ چین؟
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند