Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به این که تا ۱۰ روز آینده یک کمیته فرعی با حضور صاحبان سرمایه و محققان محیط زیست کشور برای بررسی کانون‌های ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) تشکیل می‌شود، گفت: اگر صاحبان صنایع همکاری کند می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم تا تابستان سال آینده بوی نامطبوع در مسیر این فرودگاه رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه برای رفع مشکل بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام (ره) مشکل اعتباری نداریم. دغدغه ما در حال حاضر این است که با رفع آلایندگی کانون‌های تولید بو، بوی نامطبوع این مسیر تا چه اندازه کاهش پیدا می‌کند. همچنین مشاورانی که صاحبان‬ این کانون‌ها انتخاب کرده‌اند‏ با چه اقدامات و روش‌هایی می‌خواهند بوی نامطبوع مسیر این فرودگاه بین‌المللی را کاهش دهند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های محیط زیست ۲۸ کانون ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) شناسایی شده است، تصریح کرد: این کانون‌ها عبارتند از صنایع آلاینده مانند گاوداری‌ها، دامداری‌ها، کشتارگاه‌ها و فاضلاب شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم، واوان و پسماندهای آراد کوه.

بندپی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات به صنایعی که برای بهسازی و رفع آلایندگی اقداماتی انجام داده‌اند، مشکلی وجود ندارد، گفت: تا ۱۰ روز آینده کمیته فرعی متشکل از صاحبان صنایع و محققان محیط زیست کشور تشکیل می‌شود تا مطالعات بیشتری درباره این کانون‌ها و چگونگی رفع مشکل محیط زیستی این کانون‌های آلاینده را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم، واوان و بهارستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون بخشی از این سیستم تصفیه‌خانه راه اندازی شده است.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد: اگر صاحبان صنایع عزم و اراده جدی برای رفع بوی نامطبوع داشته باشند می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که تا تابستان سال آینده بوی نامطبوعی در مسیر فرودگاه امام (ره) رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی بوی بد فرودگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان

هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، هیأت مدیره باشگاه به دنبال نتایج دور از انتظار تیم در هفته‌های اخیر و اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، جلسه تشکیل داد و در خصوص مسائل مختلف پیرامون تیم تصمیماتی اتخاذ کرد.

هیأت مدیره باشگاه تراکتور جهت تنویر افکار عمومی در پایان این جلسه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

«ما نیز همچون هواداران‌ از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزیده و با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای آتی، نتایج اخیر را جبران نمایند.

هیأت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سوء‌استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله‌ به خودروهای باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده، شد.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی آقای «پاکو خمس» با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که او اعلام کرد باتوجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و باتوجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده و در همین راستا با چند مربی باتجربه مذاکرات نهایی در حال انجام است و پس از توافق از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.

بر این باوریم با روی کار آمدن کادرفنی جدید و همچنین حمایت هواداران، قطعاً تراکتور به روزهای خوبش باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • تشکیل کانون وکلا در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است