Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ماهشهر از کشته شدن یک نفر در یک حادثه تیراندازی در خیابان خبر داد.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز (۲۷ بهمن‌‌ماه) فردی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بندر امام (ره)، توسط دو موتورسوار با سلاح کلاشینکف مورد تیراندازی قرار گرفت.

وی افزود: در پی این تیراندازی، این مرد ۳۵ ساله مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماهشهر گفت: علت این تیراندازی در ظن اولیه، مشکلات شخصی عنوان شده است.

بیرانوند با بیان اینکه این تیراندازی به حادثه تیراندازی شب گذشته ماهشهر ارتباطی ندارد، تصریح کرد: شناسایی اولیه عوامل این تیراندازی انجام شده است و پیگیری این موضوع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته نیز در یک حادثه تیراندازی مشابه در شهرستان ماهشهر، دو موتورسوار به سرنشین یک خودرو تیراندازی کردند که وی در این حادثه جان باخت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماهشهر خوزستان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به‌ سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال دااشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌ نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

کد خبر 846740 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان لرستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد