Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره قصه‌گویی « راز ستاره‌ها» از سری برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان کنگره ۶۵۰۰ شهید استان در روزهای پایانی بهمن‌ در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان  و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، جشنواره قصه‌گویی « راز ستاره‌ها» از سری برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان کنگره 6500 شهید استان در روزهای 27 تا 29 بهمن‌ در کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


انتقال و تثبیت اندیشه فرهنگی ایثار و شهادت و انس با مفاهیم ارزشی، پرورش روحیه و تفکر خلاق و ارزش گذاری به ساخته‌های بومی و محلی، احیای سنت قصه‌گویی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 


بنا بر این گزارش، پس از اعلام فراخوان جشنواره در مجموع 149 اثر قصه‌گویی شامل 76 اثر در بخش زنان و مردان(بالای 17 سال) و 73 اثر در بخش نوجوانان ( 12 تا 17 سال) در پورتال جشنواره ثبت و بارگذاری شد و پس از داوری ارسال ثبت‌شده، توسط زهره ده‌یادگاری، طیبه اعتمادی و محمدحسین طاهری‌زاده داوران مرحله نخست جشنواره، 26 قصه‌گو در بخش (زنان و مردان) و 20 قصه‌گو در بخش نوجوانان به مرحله نهایی راه یافتند.

 


46 قصه‌گوی راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره قصه‌گویی " راز ستاره‌ها" طی روزهای 27 تا 29 بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و عصر قصه‌هایشان را روایت می‌کنند؛ ایثار و گذشت، پیوند عاشورا با دفاع مقدس، یک شهید شاخص، شجاعت و نوجوان شهید شهر از محورهای برگزاری این جشنواره است.

 


همچنین نشست تخصصی قصه‌گویی با حضور مهتاب شهیدی از قصه‌گویان برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و نشست نقد و بررسی قصه‌ها با حضور داوران مرحله نهایی جشنواره از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد فاطمیه ایام فاطمیه حمله تروریستی راهپیمایی راز ستاره ها جشنواره قصه گویی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم