Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:20:40 GMT

پخش «سلام آقای مدیر» در سال ۹۸ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۷۲۳

پخش «سلام آقای مدیر» در سال ۹۸ + عکس

تصویربرداری سریال «سلام آقای مدیر» به تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری در مرحله پایانی قرار گرفته است و قرار است سال آینده به روی آنتن برود.

به گزارش ایسنا به نقل از سیما فیلم، بیش از ۷۰ درصد از سکانس‌های سریال «سلام آقای مدیر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا که شهریور ماه سال جاری در تهران کلید خورد، به پایان رسیده و تدوین آن به صورت همزمان توسط سعید شاهسواری و پرهام وفایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سازنده این مجموعه در حال حاضر در لوکیشن خانه فهیم در غرب تهران به سر می‌برند و پیش بینی شده تا پایان اسفند تصویربرداری و تدوین این مجموعه به پایان برسد تا در سال ۹۸ از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.
در این مجموعه که به سفارش سیما فیلم و برای جمعیتِ مخاطب خانواده و نوجوان تولید می‌شود؛ بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، نیکی مظفری، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست و … به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «سلام آقای مدیر» آمده است که شخصیت محوری این سریال فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد خیلی زود درمی‌یابد که برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد.
این مجموعه دارای قصه‌ای دنباله‌دار است اما در هر قسمت به طور ویژه داستان زندگی یکی از دانش آموزان نیز تعریف می‌شود.

بخشی از عوامل تولید این سریال عبارتند از:

علیرضا توانا (نویسنده و کارگردان)، منوچهر شاهسواری (تهیه کننده)، عارف نامور (مدیر تصویربرداری)، شهرام متولی باشی (مدیر صدابرداری)، سعید شهسواری و پرهام وفایی (تدوین)، احمد ساکت (برنامه ریز و مدیر تولید)، الهام صالحی (طراح گریم)، سید محسن آهنگرانی (طراح صحنه و لباس)، کرم چیلان و رسول سید حاتمی (تدارکات).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال سلام آقای مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»