Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حراست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: چند سارق مسلح پس از ورود به محل مزرعه تحقیقاتی پرورش دام پردیس کشاورزی دانشگاه رازی، تعدادی از دام‌های موجود در محل را به سرقت می‌برند.

به دنبال انتشار خبر ورود سارقان مسلح  به یکی از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه رازی کرمانشاه و سرقت چند گوسفند که متعلق به دانشجویان برای انجام تحقیقات آزمایشی بود، سجاد دادفر، مدیر حراست دانشگاه رازی در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

آنگونه که مدیر حراست دانشگاه رازی کرمانشاه می‌گوید، حدود ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ۲۲ بهمن‌ماه امسال، چند سارق مسلح با استفاده از شرایط نامناسب جوی و تاریکی هوا، پس از ورود به محل مزرعه تحقیقاتی پرورش دام پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی(ره) با تهدید، تعدادی از دام‌های موجود در محل را به سرقت بردند.

رادفر اضافه کرد: با توجه به اسکان تعداد زیادی از دانشجویان دختر و پسر در سراهای دانشجویی و همچنین کوی اساتید در محل پردیس کشاورزی، بدون تردید عدم برخورد جدی با سارقان، علاوه بر ایجاد تشویش و نگرانی در بین جامعه دانشگاهی و خانواده‌های آنان، زمینه تکرار چنین جرائمی و در نهایت گسترش ناامنی در جامعه می‌شود.

وی افزود: دانشگاه رازی با جدیت پیگیر این موضوع خواهد بود و از دستگاه قضایی و مراجع انتظامی و امنیتی استان انتظار می‌رود در اسرع وقت ضمن شناسایی، محاکمه و برخورد قاطع با سارقان، مانع از تکرار چنین اقداماتی در آینده شوند.

رادفر در توضیح خبر منتشر شده دیگری ازاین دانشگاه در برخی از کانال‌های تلگرامی  مبنی بر اینکه «چند روز قبل فردی با سلاح سرد وارد خوابگاه دخترانه این دانشگاه شده و با سرپرست مجموعه درگیر شده بود پس از ایجاد درگیری لفظی فرد مورد نظر از محل متواری می‌شود، اضافه کرد: این خبر صحت ندارد، وقوع این حادثه در دانشگاه رازی تکذیب می‌شود./ فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان(توکو فوبیا) کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا با بیان اینکه به ترس از بارداری و زایمان توکوفوبیا (Toko phobia) می‌گویند، گفت: زنانی که به این فوبیا مبتلا هستند، ممکن است علیرغم علاقه‌ای که به بچه‌دار شدن دارند، از باردار شدن امتناع کنند و یا در صورت وقوع بارداری سزارین را به زایمان طبیعی ترجیح دهند.

وی اظهار کرد: برای کاهش ترس از زایمان این دسته از زنان، به زودی مرکز ترس از زایمان در بخشی از ساختمان کلینیک تخصصی مادر و کودک منزه راه اندازی می شود.  

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، شکیبا افزود: در این مرکز مادرانی پذیرش می شوند که بدون علت پزشکی خواهان زایمان به روش سزارین بوده و یا دارای ترس از زایمان(متوسط به بالا) هستند و از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ارجاع شده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • عملیات مسلحانه دستگیری زورگیرهای اتوبان صدر
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی در حمایت از وعده صادق
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • حمایت دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • قارچ سمی ۶ عضو خانواده نهاوندی را راهی بیمارستان کرد
  • اعزام دو کاروان از کرمانشاه به حج عمره