Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@18:58:06 GMT

بزرگداشت مقام شهدای مدافع وطن در خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۹۸۳

بزرگداشت مقام شهدای مدافع وطن در خاش برگزار شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیین بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش، صبح امروز با حضور بسیجیان، علمای شیعه و سنی و عموم مردم ولایت‌مدار خاش در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در این مراسم بیان کرد: این حادثه تروریستی قلب ملت ایران را به درد آورد؛ شهیدان این حادثه، مظلومانه به شهادت رسیدند و خون آنان، گریبان عاملان این جنایت را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چنین اقداماتی چه از نظر شرع و چه از نظر انسانی محکوم است؛ هیچ انسان باوجدانی این اقدامات را به هر انگیزه‌ای باشد، تأیید نمی‌کند. عاملان این جنایات در این دنیا و در آخرت، به سزای اعمال خود خواهند رسید.
امام جمعه خاش اظهار کرد: دشمنان این ملت، چشم دیدن توسعه و آبادانی منطقه را ندارند و به همین دلیل، با اجیر کردن افراد جاهل و مزدور، سعی در ایجاد ناامنی دارند تا غبار محرومیت هیچگاه از چهره استان زدوده نشود.
دهقان افزود: از وزارت کشور و مسئولان نظام می‌خواهیم ابعاد این حادثه را با دغدغه، جدیت و قاطعیت بالا مورد بررسی قرار دهند تا در اسرع وقت مزدوران آمریکایی و جاسوسان و عوامل ایجاد ناامنی، شرارت و تفرقه در منطقه شناسایی و به مجازات اعمال ننگین خودشان برسند.

به گزارش ایکنا، شامگاه چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه طی انفجاری انتحاری در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی وابسته به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محدوده چانعلی (مسیر خاش ـ زاهدان) جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا شهدای مدافع وطن شهدای حادثه خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای این منطقه خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان اظهار کرد: شهیدان مسئولیت‌پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نیست و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروز و جوانان از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است، افزود: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که از شهدای شاخص شهید بهشتی، خرازی، میثمی و قوچانی را می‌توان نام برد، خاطرنشان کرد: نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان با سخنرانی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

رضی‌زاده گفت: این برنامه با آیتم‌های مختلف روایتگری، مداحی و اجرای سرود کودکان همراه خواهد بود و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان با تمثال شهدا اجرای سرود خواهند داشت.

کد خبر 747344

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات