Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، صابر رحیمی اظهار داشت:اجرای برنامه ایروبیک موزیکال دختران هیچ‌ربطی به برنامه نشست مسئولان فدراسیون‌های ورزشی در پایانه مرزی خسروی نداشته است و بدون اطلاع اداره‌ کل ورزش جوانان استان کرمانشاه طراحی و اجرا شده است.
 
وی ضمن عذرخواهی از اجرای چنین برنامه‌ای، گفت: به هیچ وجه اجازه اجرای چنین برنامه‌های را در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نخواهیم داد و قطعا مخالف اجرای چنین برنامه بوده و با مسببان آن به شدت برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: نشست مسئولان فدراسیون‌های ورزشی در چند صد متری مرز عراق با این هدف برگزار شد و این نشان از  امنیت کامل استان است.
 
وی ادامه داد: این نشست با خروجی‌های بسیار مفید فایده‌ای در بخش ورزش استان همچون مصوب شدن احداث چندین سالن ورزشی در استان، اخذ معافیت ورزشکاران در رشته‌های مختلف در بخش‌هایی از کلاس‌های مربیگری، داوری و حضور در لیگ و همچنین دریافت کمک نقدی در چند رشته ورزشی همراه بوده است و از رسانه‌ها می‌خواهیم به این مسئله توجه داشته باشند.
 
رحیمی با اشاره به برگزاری جام تختی در هفته گذشته در استان، اضافه کرد: در کمتر از یک هفته، ورزش استان کرمانشاه میزبان ۲ رویداد مهم ورزشی همچون برگزاری جام تختی با حضور ورزشکاران ایرانی و خارجی و نشست ریاست فدراسیون‌ها به همراه وزیر ورزش در نقطه صفر مرزی در کمال امنیت و سلامت کامل بوده و این مسئله به تمام مردم دنیا امینت استان کرمانشاه را اثبات می‌کند.
 
وی یادآور شد: برخی رسانه‌ها عمدا و یا سهوا، مسئله اجرای برنامه ایروبیک بانوان در محفل عمومی در قصرشیرین را که یک روز قبل از نشست روسای فدراسیون‌ها اجرا شد ، به اشتباه به این نشست ربط می‌دهند که از این مسئله برای تخریب چهره ورزش استان کرمانشاه استفاده کنند .
 
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان جهان رشد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است