Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:55:16 GMT

ساخت سریال فاخر کوشیار گیلانی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۱۳۶

ساخت سریال فاخر کوشیار گیلانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدباقر باقرزاده، سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان در نشست هم اندیشی مسئولان رسانه استانی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: صدا وسیمای مرکز گیلان تلاش می‌کند با ساخت آثار رادیویی و تلویزیونی فاخر در شناساندن بیشتر فرهنگ گیلان به مردم کشور و جهان نقشی مهم ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به سابقه فرهنگی غنی و کم نظیر گیلان، از ساخت سریال فاخر کوشیار گیلانی در این استان خبر داد.

سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: در سریال کوشیار که ویژه کودک و نوجوان است از تکنولوژی‌های نوین فیلم سازی و همچنین از بزرگ‌ترین استودیوی تلویزیونی کشور که در صدا و سیمای مرکز گیلان مستقر است استفاده می‌شود.

همچنین در این نشست صمیمانه، محمدعلی محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دیدار سرپرست و شورای معاونان صدا وسیمای مرکز گیلان توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه همه جانبه دانست و گفت: با تمام توان از توسعه فرهنگی استان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: زمانی که از امور زیربنایی یاد می‌شود بیشتر امور فنی و عمرانی مد نظر قرار می‌گیرد در حالی که مقوله فرهنگ و مباحث مربوط به آن از جمله هنر، ادبیات، سینما، رادیو و تلویزیون و نظایر آن از مهم‌ترین امور زیربنایی است و توجه به آن‌ها باید به اولویتی مهم و حساس تبدیل شود.

 

انتهای پیام/م.ع

صدا و سیمای مرکز گیلان سریال فاخر کوشیار را به تصویر می‌کشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما ساخت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان