Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس مرادی امام جمعه موقت پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور شکوهمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور شکوهمندانه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حاوی پیام به دشمنان بود و اینکه ای دشمنان بدانید که ملت ایران پای آرمانهای امام راحل و شهدا ایستاده است؛ این حضور غیرت مندانه خواب دشمنان را به کابوس تبدیل کرد و خط بطلانی بر تفکرات دشمنان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انصافا مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن دفاع از ولایت و نظام داشتند، طبق آماری که از راهپیمایی سال گذشته در پاکدشت ارائه شد، ۴۰ هزار نفر سال گذشته و در سال جاری ۶۰هزار نفر در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یافتند.

حضور هر نفر تیری بر قلب دشمنان

مرادی ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: ملت ایران از مسئولان یک گام جلوتر هستند و در این صحنه ارزشمند مسئولان به قاطعیت باید به ملت برسند؛ مردم با حضورشان چون شهدا از آرمان های کشور دفاع کردند.

امام جمعه موقت پاکدشت در ادامه به بیانیه رهبر معظم انقلاب اشاره نمودو بیان کرد: مقام معظم‌رهبری در آستانه آغاز دهه پنجم انقلاب بیانیه صادر فرمودند که حاوی پیام های مهمی بود که در قالب آن ۷ دستورالعمل راهبردی را مطرح فرمودند که توجه به این محورها برای حل مشکلات کشور بسیار ضروری است؛ یکی از این محورها که مخاطب شان جوانان بودند و در محور دیگر که مخاطبانشان مسئولان بودند که راهکارهایی را عنایت فرمودند.

وی افزود: مسئولی که خود اهل فساد و رانت است نمی تواند مشکلی از نظام را حل کند، از مسئولان نظام و روسای ۳ قوه طالب هستیم که پای نظام باایستید و به سخنان رهبری گوش فرا دهید و به آن عمل کنید.

مرادی در ادامه به شهادت جمعی از پاسداران نظام اشاره کرد و گفت: در حادثه اخیر ۲۷ نفر از پاسداران عزیز شهید شدند که ۲۳ نفر اهل اصفهان بودند و ۴ نفر خود فرزند شهید بودند.

وی افزود: به گفته شهید بهشتی ، خون مارا بریزیید که این خون ها ضامن نظام و انقلاب است؛ خون شهدا ضامن بقای نظام است و بزودی این خونهای پاک شکست دشمنان را رقم می زند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام راحل انقلاب رهبر معظم انقلاب شهید بهشتی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    همزمان با حمایت های مردم در سراسر کشور، آحاد مختلف مردم شهید پرور ارومیه و شهرستانهای استان در قالب راهپیمایی و تجمع بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران و همچنین با سر دادن شعارهای"مرگ بر اسرائیل" و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق بیان و اعلام کردند عملیات سپاه پاسداران تنها گوشه ای از نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و اگر رژیم جعلی اسرائیل و حامیانش دوباره مرتکب اشتباهی شوند با انتقام سخت و پشیمان  کننده نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

این راهپیمایی ضد صهیونیستی و قدردانی از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران با تلاش های گروه‌های خبری همزمان از شبکه استانی آذربایجان غربی و شبکه‌های سراسری خبر 1و2 منعکس شد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی