Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی هاشمی، افزود: ۱۰ تُن ماهی قاچاق شامل هامور، ماهی شیر، حلوا و سایر ماهی‌های متفرقه که از ۲ فروند لنج توقیف شده است در چند مرحله در بین قشموندان توزیع می‌شود.
وی، گفت: در مرحله نخست عصر امروز ۲ تن ماهی در میدان شهدای گمنام شهر قشم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، افزود: مراحل بعدی توزیع هفته جاری اطلاع‌رسانی می‌شود.
فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم، گفت: ماموران ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه دیشب دو فروند لنج حامل ماهی قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ مهدی هاشمی قاچاق آبزیان را یکی از دلایل افزایش قیمت آن در جزیره قشم برشمرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه نزولی شدن قیمت دلار، بازارها در آرامش به سر می‌برند؛ اما اوضاع در بازار گوشت قرمز به طرح عجیبی اصلاً به تحولات ارز و فضاهای هیجانی کار ندارد!

منصور پوریان، رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام با بیان اینکه اوضاع بازار گوشت برعکس بسیاری از بازارهاست، می‌گوید: عرضه گوشت در بازار به‌شدت بالاست و به‌واسطه افزایش قابل‌توجه موجودی دام زنده، صف کشتار دام هم با ازدحام روبروست؛ به‌گونه‌ای که قیمت گوشت حتی با افزایش قیمت دلار هم نزولی بود.

پوریان با اشاره به واردات گوشت در اواخر سال گذشته برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، می‌افزاید: اشباع بازار باعث شد دام کمتری به کشتارگاه‌ها فرستاده شوند و حالا با زایش دام‌ها، جمعیت دام سبک کشور به ۷۱ میلیون رأس رسیده است. به گفته او، در بازار دام سنگین هم‌چنین وضعیتی وجود دارد و عرضه دام بیشتر از تقاضا برای گوشت قرمز است.

بر اساس نرخ‌های ارائه شده از سوی رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام، قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم گوشت بره در ابتدای هفته جاری ۵۵۰ هزار تومان بوده که تا دیروز با ۲۰ هزار تومان کاهش به ۵۳۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر کیلوگرم گوشت گوساله در بازار خرده‌فروشی ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پوریان با تأیید وضعیت آرام بازار گوشت، می‌گوید: درصورتی‌که دولت وضعیت فعلی را با خرید تضمینی و صادرات مدیریت کند تا دامداران زیان نکنند، بازار گوشت در ماه‌های آتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

او آسیب وضعیت فعلی بازار گوشت را زیان دامداران به‌واسطه روند نزولی قیمت و هزینه نگهداری دام آماده کشتار عنوان می‌کند و می‌افزاید: بازار فعلی، بهترین بازاری است که می‌توان برای مصرف‌کننده تصور کرد؛ اما باید مدیریت شود تا فشاری به دامداران وارد نکند که در آینده با کمبود دام‌پروری و عرضه دام مواجه شویم.

کد خبر 844977 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها گوشت قیمت - تنظیم بازار اقتصاد بازار

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق