Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@10:49:29 GMT

حضور در شبکه کسب و کارهای جهانی اجتناب ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۳۳۳

حضور در شبکه کسب و کارهای جهانی اجتناب ناپذیر است

کیش -ایرنا- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور در شبکه کسب و کارهای جهان ضرورتی اجتناب ناپذیر است زیرا این مهم منجر به تجربه اندوزی در خرید و فروش و شناسایی فرصت های موجود است.

به گزارش ایرنا، محمد رضا سعیدی روز جمعه در حاشیه جشنواره بین المللی تجربیات برتر کارآفرینی در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه کسب و کار بی توجهی به ارتباطات بین المللی مانعی برای توسعه است از این رو باید به این مهم توجهی ویژه معطوف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: علاوه بر ارتباطات بین المللی توسعه زیرساخت ها و بویژه پهنای باند نیز امری ضروری است زیرا در صورت تقویت نشدن پهنای باند کسب و کارهای ما از فناوری و تکنولوژی نوین عقب می ماند.
سعیدی ادامه داد: توسعه حمل و نقل با هدف افزایش خدمات این حوزه، حق مالکیت و مراقبت از سرمایه گذار نیز در حوزه کسب و کارهای نو یک اصل مهم محسوب و باید توجهی ویژه به آن داشت.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت گفت: در اکوسیستم کارآفرینی باید همه زنجیره ها از دهندگان وام های پرریسک گرفته تا دانشگاه و بازیگران این زنجیره تقویت شوند.
سعیدی یا تاکید بر جهت گیری های نوآورانه و توسعه قابلیت بنگاه ها اظهارداشت: توانایی ریسک کردن از الزامات انجام کار محسوب شده و شرکتی که در این عرصه وارد بازار جهانی نشود یادگیری نیز برای آن رخ نمی دهد.
وی افزود: در این عرصه یکی از اصلی ترین مشکلات نیروی انسانی دانش محور است تا افزون بر سواد از مهارت لازم نیز برخوردار باشد.
سعیدی در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر ظرفیت بوشهر برای منطقه آزاد تجاری گفت: حل مسائل و مشکلات بوشهر بطور الزامی در تاسیس منطقه آزاد تجاری نیست و بوشهر و هرمزگان در صورت ایجاد کارآفرینی برای آنها قادر به تامین اقتصاد کل کشور هستند.
وی گفت: در چنین استان هایی اقتصاد دریا باید بتواند بخوبی نقش خود را ایفا کند زیرا راه توسعه نیز از مناطق آزاد نمی گذرد بلکه جهت گیری نوآورانه و کارآفرینی است که می تواند به شکوفایی ظرفیت های استان های ساحلی کمک شایانی داشته باشد.
7212/6045 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كسب و كار شبكه جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین اسماعیلی امروز جمعه در بازدید از آموزشگاه هنری هزاردستان لرستان، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور طرح آموزش هنر، برای ۷۲ هزار نفر در مناطق محروم آموزش‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید نگاه ویژه‌ای به آموزش هنر دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه برنامه تحولی در حوزه آموزش‌های هنری طراحی و تدوین شده است، بیان کرد: در حوزه آموزش‌های عمومی طرح آموزش هنر برای همه به‌منظور افزایش سوادآموزش هنری در کشور اجرا شد و تا امروز ۷۲ هزار نفر در این طرح به‌صورت رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار آموزش‌دیده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا در دستور کار این اداره کل قرار دارد، بیان کرد: برای نخستین‌بار در دنیا المپیاد ملی آموزش هنر در کشور به‌صورت تیمی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جایزه «سرو ایرانی» در شش‌ماهه دوم سال جاری برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، گفت: این رویداد ویژه مدیران آموزشگاه‌ها است، همچنین طرح ملی «تابا» برای تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی اجرا خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رونمایی از سامانه نظارت جامع بر آموزشگاه‌های هنری اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مراحل تدوین استانداردهای محتواهای آموزشی آموزشگاه‌های آزاد در حال تکمیل است به‌زودی آموزشگاه‌های هنری آزاد نیز می‌توانند طی یک فرایند مشخص مدارک هنری معتبر بین‌المللی صادر کنند.

کد خبر 6082762

دیگر خبرها

  • هم‌نوازی دف‌نوازان در پالنگان کردستان + فیلم
  • تلاش کوروش زارعی برای حضور در صحنه تئاتر با نمایشی از ویلیام شکسپیر
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود