Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:24:55 GMT

شهر تاراز در بخش چلو انديکا مصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۴۲۰

شهر تاراز در بخش چلو انديکا مصوب شد

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا-بخشدار چلو انديکا گفت: با پيگيري مسئولان شهرستان و استان و براساس مصوبه وزارت کشور ،مرکز اين بخش به شهر تاراز ارتقا يافت.

سعيد بلدي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مرکز اين بخش متشکل از چند روستا مي باشد که بعد از نشست هاي مختلف با شورا و دهيار اين روستاها،طرح توجيهي ارتقاي اين روستاها به شهر بعد از گذراندن مراحل قانوني به وزارت کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:هم اکنون از طريق معاونت تقسيمات کشوري وزارت خانه شهر تاراز مصوب شده ودر صدد هستيم موضوع سرانه،ماشين آلات و ساختمان اين شهر را پيگيري کنيم تا بزودي با صدور مجوز نهايي، شاهد تاسيس شهرداري تاراز در اين بخش باشيم.
بخشدار چلو ادامه داد:با توجه به بافت جغرافيايي منطقه و با هدف توزيع بهينه و عادلانه خدمات ارتقا روستاهاي مرکز بخش به شهر مي تواند گام موثري در تحقق اين اهداف باشد.
بخش چلو با جمعيت 15هزار نفرو 157 روستا از بخش هاي تابعه شهرستان انديکا محسوب مي شود که 53روستاي آن صاحب شوراي اسلامي و 32روستا نيز صاحب دهياري هستند.
انديکا با مرکزيت شهر قلعه خواجه داراي سه بخش و با جمعيت حدود 80 هزار نفر و مساحت 2هزار و 300 کيلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.
7159/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدامات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
علی‌ضامن صالحی‌فرد گفت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.
وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، گفت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.
صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و امسال هم هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان در سال گذشته، افرود: در این پویش بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هچون دیالیز کمک کننده بوده است.

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور