Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:01:38 GMT

ایرادی که پیشکسوت استقلال به شفر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۴۳۲

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست یک بر صفر آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: دو تیم در نیمه نخست بازی با احتیاطی به نمایش گذاشتند و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دادند. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد کرد و تراکتورسازی از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد و به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم استقلال در این دیدار موقعیتی نداشت. شاگردان شفر در فاز حمله کم تعداد ظاهر شدند و همچنین باز بازی می‌کردند. در کل استقلال مقابل تراکتورسازی خیلی ضعیف ظاهر شد.

او درباره عملکرد ضعیف علی کریمی در این دیدار که روی گل تراکتورسازی هم اشتباه کرد، گفت: علی کریمی از قبل از جام ملت‌ها مصدوم بود و من تعجب می‌کنم شفر با این تجربه مربی‌گری که دارد چرا علی کریمی را از ابتدا بازی داد. به نظرم باید پژمان منتظری و سهرابیان در مرکز دفاع، وریا سمت راست و زکی‌پور سمت چپ و نورافکن و روزبه چشمی وسط بازی می‌کردند. همچنین من معتقدم که چون بازی فیزیکی بود نباید از شجاعیان بازی می‌گرفت. نبود باقری هم در این دیدار اثرگذار بود چون او یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: بهتر بود که جای تبریزی، منشأ بازی می‌کرد، چون یک صحنه‌هایی را می‌دیدم که فاصله خطوط زیاد بود یا تبریزی بین ۵ دفاع تراکتورسازی گیر می‌کرد. البته نباید از او انتظار داشت که در فاز حمله به تنهایی بازی را دربیاورد چون موقعی که تیم شما حمله می‌کند، بازیکنان باید به فروارد نزدیک شوند. در کل استقلال در این دیدار ضعیف ظاهر شد که به خاطر مجموعه اشتباهات شفر بود.

دین‌محمدی در ادامه درباره تجربه بالای هافبک‌های تراکتورسازی که در این دیدار به خوبی از آن استفاده کردند، توضیح داد: تراکتورسازی در نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شد. مخصوصاً اکبر ایمانی، هافبک وسط این تیم که بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. موقعی که تراکتورسازی جلو افتاد، بازیکنان این تیم حفظ توپ کردند که نشان‌دهنده تجربه و اعتماد به نفس بالای آن‌هاست. خط هافبک آن‌ها خوب و با تجربه عمل کرد و در مقابل فقط نورافکن خوب ظاهر شد و شجاعیان و کریمی از نظر بدنی در شرایط خوبی نبودند.

او همچنین راجع به خریدهای استقلال در خط حمله اظهار کرد: همه کیفیت منشأ را می‌دانیم ولی او باید انگیزه بیشتری داشته باشد که به مرور زمان حل می‌شود اما ایسما با این که از نظر فنی خوب است، خیلی از نظر بدنی کار دارد و فکر کنم بدنش وقتی که بازی‌ها تمام شود، آماده می‌شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چه آیندی برای استقلال متصور است، گفت: اگر بخواهیم عیار استقلال را بسنجیم باید این تیم را مقابل تیم‌های بالای جدول مانند تراکتورسازی، سپاهان، پدیده و پرسپولیس ببینیم. همین طور هم شد. برد پرگل استقلال جلوی پیکانی که ۶-۷ بازی پیاپی باخته، چیزی را مشخص نمی‌کند اما بازی با تراکتورسازی عیار استقلال را نشان داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر بازی استقلال علی کریمی اعتماد به نفس جدول پرسپولیس استقلال دین محمدی شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی