Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌ و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» به جای فوریه 2020، از تاریخ 8 آوریل سال آینده میلادی اکران خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، پس از کناره‌گیری ناگهانی «دنی بویل» از کارگردانی بیست‌وپنجمین قسمت از فیلم «جیمز باند»، تهیه‌کنندگان این مجموعه با بکارگیری «رابرت وید» و «نیل پرویس» دو نویسنده قدیمی این مجموعه، ساخت این فیلم را مجدداً در مسیر اصلی خود قرار دادند و «کری فوکاناگا» نیز به عنوان کارگردان جدید این فیلم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختد قسمت جدید «جیمز باند» قرار بود به کارگردانی و با فیملنامه‌ای از «دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی ساخته شود اما به سبب آنچه اختلافات خلاقانه میان او و تهیه‌کنندگان فیلم عنوان شد؛ ساخت این پروژه با کناره‌گیری «بویل» متوقف شده بود.

این فیلم که «دنیل کریگ» در آن باز هم ایفاگر نقش «مامور ۰۰۷» است پیش از این قرار بود از تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ به سینماها بیاید اما با حدود دو ماه تعویق از ۸ آوریل سال آینده میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

یست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی

برخی از سریال‌های تلویزیونی که قرار بود سال گذشته روی آنتن بروند، طلسم پخششان شکست و بالاخره قرار است در هفته‌های آتی در کنداکتور پخش شبکه‌های تلویزیونی جا بگیرد

قرار بود سریال طنز «بدل» علی مشهدی برای عید پخش شود، اما با پر شدن آنتن نوروز پخش این سریال به بعد از تعطیلات موکول شد.
همچین سریال‌های معمایی و پلیسی، چون «رخنه» و «هشت پا» هم قرار است به زودی روی آنتن بروند.

همچنین فصل دوم «آقای قاضی» هم که قرار بود در جدول پخش زمستان قرار بگیرد، از هفته دوم اردیبهشت ماه از شبکه دوم پخش می‌شود. در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تربا موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد

به نظر می‌رسد مدیران سیما، با پایان پخش «هفت سر اژدها»، سریال «بدل» علی مشهدی را برای شبکه سه در نظر گرفته اند. شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی‌اند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد. علی مسعودی معروف به علی مشهدی همچون کار‌های دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد.

بعد از مدت‌ها بالاخره سریال «ناریا» جواد افشار هم آماده پخش شده، مجموعه‌ای از معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما که هم تم پلیسی دارد و هم عاشقانه. فیلمنامه سریال ناریا به نویسندگی حمید رسول‌پور و سمیه تاجیک در ۵۰ قسمت به نگارش درآمده است. «مهیار عیار» یک سریال عاشقانه تاریخی است که زمان پخش آن دقیق مشخص نیست. این سریال داستانش در دوران صفویه می‌گذرد. مهیار عیار به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در حال تولید برای پخش از شبکه دو است. این سریال در۳۰ قسمت تولید می‌شود. در این مجموعه کامران تفتی، متین ستوده، بهنام تشکر، محمود جعفری، صفا آقاجانی، مهرداد ضیایی، پریا مردانیان، دانیال نوروش، بهراد خرازی، سامرند معروفی، بابک نوری و... ایفای نقش کرده‌اند.

از دیگر سریال‌هایی که زمزمه پخش آن از سال گذشته می‌آمد، «مادر سوجان» بود، سریالی با بازی ثریا قاسمی که روایتگر زندگی در سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۵۷ است و با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته می‌شود. قصه بیشتر بر پایه زندگی سوجان، دختری گیلانی است که در همین دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان هم روایت می‌شود. معاون امور استان‌های صداوسیما در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرده که قرار است فیلمبرداری «مادر سوجان» ۶۰ قسمتی ادامه پیدا کند و امسال به پخش برسد.

از غریبه تا هشت پا

تصویربرداری «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده این روز‌ها با حضور بازیگرانی، چون پژمان بازغی و حمید گودرزی در ترکیه پیش می‌رود. سروش محمدزاده پیش از این چند سریال ساخته است که آخرین آنها مجموعه «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور می‌پرداخت.

«فراری» که از آثار تولیدشده تازه تلویزیون است، به فصل دوم رسید. داستان این فصل در دهه ۸۰ اتفاق می‌افتد به گفته تهیه‌کننده، در این قسمت‌ها زمان سریال تغییر می‌کند و کاراکتر اصلی داستان دیگر نوجوان ۱۳، ۱۴ ساله نیست و به یک جوان تقریبا ۲۱ ساله‌ای تبدیل شده است. این مجموعه به کارگردانی امیر داسارگر در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع حرم و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است. قهرمان این سریال یک نوجوان است که به گفته تهیه‌کننده سریال برای ایفای این نقش، بازیگری انتخاب شده که نخستین تجربه‌اش است که نام او در سریال هادی است.

سریال «هشت پا» احمد معظمی هم تصویربرداری اش به پایان رسیده و «رویان» داوود بیدل هم از دیگر سریال‌هایی است که در نوبت پخش قرار گرفته است.

علی غفاری این روز‌ها کارگردانی سریال «رخنه» را برعهده دارد، یک درام معمایی با محوریت هوافضاست که سال گذشته کلید خورد. داستان این سریال به اقتدار موشکی ایران برمی‌گردد که بازیگران مختلفی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و مهدی شفیعی، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

پس تولید و پیش تولید ۱۰ سریال

در این میان سریال‌هایی هم هستند که در مراحل مختلف تولید اعم از مذاکره، نگارش، پیش‌تولید، تولید، پس‌تولید یا آماده پخش پیش می‌روند از جمله «مسیر اصلی» به کارگردانی محمدرضا خردمندان درباره پروفسور بهاروند، دانشمند حوزه سلول‌های بنیادی یا «سرنخ۲»، «روز‌های لاجوردی» با محوریت زندگی شهید لاجوردی، «سرباز کوچک امام» درباره آزاده سرافراز مهدی طحانیان و «تی‌مه‌ره» که به مبارزات عشایر ایرانی با استعمار انگلیس می‌پردازد. 

 

منبع: عرشه آنلاین 

tags # تلویزیون ، سریال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان