Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@15:12:17 GMT

جدول قیمت بلیت تمامی پروازهای داخلی در نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۴۵۱

صراط:

از هم اکنون امکان خرید بلیت برای ایام تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ فراهم است و متقاضیان می‌توانند از طریق مبادی مربوطه نسبت به تهیه بلیت در مسیر پروازی مورد نظر خود اقدام کنند. باید خاطرنشان کرد که طبق هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی، قیمت بلیت پرواز برای ایام نوروز ۹۸ هیچ افزایشی نخواهد داشت و قیمت‌های بلیت نوروزی همان نرخ‌هایی است که در آذرماه امسال اعلام و اعمال شد و شامل طیفی از نرخ‌ها بین حداقل تا حداکثر در همه مسیرهای داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا متقاضیان پرواز می‌توانند از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی نسبت به خرید بلیت سفر خود از هم اکنون اقدام و اگر قصد دارند بلیت خود را از طریق سایت‌های اینترنتی خرید کنند باید حتماً با راستی آزمایی نسبت از معتبر بودن سایت مربوطه اطمینان حاصل نمایند و بلیتی را با قیمتی بالاتر از نرخ تعیین شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و نیز سایت سازمان هواپیمایی کشوری خرید نکنند.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۳۹۸ افزایش نخواهد یافت و در حال حاضر نیز برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت‌ها در سال ۱۳۹۸ وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، برای مشاهده جدول دامنه نرخ بلیت پروازهای داخلی خطوط هوایی کشور در آذر ماه ۱۳۹۷ که برای نوروز ۱۳۹۸ نیز اعمال خواهد شد اینجا کلیک کنید.

این در حالی است که به ترتیب برای ورود به سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری جهت اطلاع از قیمت بلیت‌ها و نیز راستی آزمایی در مورد سایت‌های اینترنتی می‌توانید روی عبارات مربوطه کلیک نمائید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بلیت پرواز داخلی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در سفر‌های نورزی امسال ما شاهد جا به جایی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر بوده ایم که این خود یک دستاورد برای صنعت هوایی کشور به شمار می‌رود گفت: این میزان جابه جایی‌ها یک دستاورد برای صنعت هوایی کشور به شمار می‌رود چراکه این عدد دو برابر میزان سفر‌های ریلی در کشور است.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن تایم سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است.

او  اظهار کرد: بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم محسوب شده است.

او بیان کرد:  هیچ گونه فروش واسطه‌ای  برای فروش بلیت پرواز‌ها نداریم و فروش بلیت تنها از طریق وب سایت و سایر آژانس‌های مسافرتی تحت پوشش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

قربانعلی بیان کرد: در بازه زمانی یک ماه گذشته هزار و ۱۰۱ پرواز انجام شده و ۱۵۰ پرواز فوق العاده در این بخش صورت گرفته  است.

او بیان کرد: هیچ فروش چارتری انجام نمی‌شود  چراکه فروش چارتری به مردم آسیب وارد می‌کند و در حال حاضر ۳۵ درصد از پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به نقاط دور افتاده از جمله سقز، پارس آباد و مغان انجام شده است.

وی همچنین به  عملیات اعزام زائران حج عمره  اشاره کرد و گفت: این عملیات حج پس از ۹ سال انتظار، با انجام  پرواز شماره  ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۷ بامداد سوم اردیبهشت از فرودگاه حضرت امام (ره) رسما آغاز شد.

قربانعلی افزود: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان  روزانه تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز "هما " رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

وی با بیان اینکه  برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد گفت: پرواز‌های حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی  در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام می‌شود.

او اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴  پرواز رفت و برگشت در مدت  ۲۱ روز  انجام خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت