Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، گفت که این کشور ممکن است در صورت لزوم به همراه روسیه و ایران رزمایش مشترکی علیه گروه‌های افراطی در ادلب برگزار کند. وی همچنین وعده داد که این کشور در راستای اعمال تمام‌وکمال توافق آنکارا-مسکو که به صلح موقت میان دولت سوریه و گروه‌های تروریستی انجامیده قدم خواهد برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اردوغان در گفت‌وگو با خبرنگارانی که او را در نشست سوچی همراهی کرده بودند، گفت: «رزمایش مشترک می‌تواند هر زمانی صورت گیرد. هیچ مانعی در این رابطه وجود ندارد. اقدام‌های صورت‌گرفته فعلی برای راحتی، شادی و شکوفایی مردم ادلب اعمال شده است.»

اردوغان درباره این‌که دقیقا چه اقدام‌هایی بناست صورت بگیرد توضیح نداد، اما بر توافق سه‌جانبه برای برگزاری رزمایش در این منطقه تاکید کرد. ادلب محل استقرار ده‌ها هزار تروریست است که کنترل حدود ۹۰ درصد از این منطقه را در دست دارند. 

رئیس‌جمهوری ترکیه تاکید کرد: «سازمان اطلاعاتی ترکیه به‌شدت مشغول کار است تا از حوادث تروریستی جلوگیری کند. اعمال پست‌های بازرسی در ادلب نیز وظیفه‌ای حیاتی است.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • اردوغان وارد عراق شد
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟