Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی مصوبه کمیسیون تلفیق نشان میدهد، درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای جریمه زمان غیبت مشمولان لحاظ شده است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در لایحه بودجه 98 که از سوی دولت به مجلس ارائه شده طرح جریمه مشمولان غائب حذف شده بود، این در حالی است که در مصوبه کمیسیون تلفیق درآمد 1000 میلیارد تومانی از محل جریمه زمان غیبت مشمولان غائب لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در سال گذشته دولت با پیش بینی دریافت جریمه از کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از هشت سال غیبت دارند، امکان اعطای معافیت را فراهم کرد اما در سال جاری این بند از لایحه بودجه سال 98 حذف شده است. دریافت جریمه بر حسب مدرک تحصیلی از دیپلم تا دکترای تخصصی  رشته های علوم پزشکی و بالاتر درجه بندی می شد و مبالغ بین 10 تا 50 میلیون تومان را در بر می گرفت. در لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 بندی در این خصوص پیش بینی نشده است.

بر اساس جدول زیر "جریمه زمان غیبت مشمولان"  به میزان 1000 میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق بودجه 98 لحاظ شده است.

کمیسیون تلفیق هزینه های سنگین شرکتهای دولتی را تغییر نداد

به گزارش  تسنیم، در سال نخست اجرای طرح جریمه ریالی سربازی بیش از 190 هزار نفر با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شده و از این طرح بهره‌مند شدند، گفت: اما در سال‌های بعد روند بهره‌مندی از این طرح کاهش یافت و افراد کمتری اقدام به پرداخت جریمه ریالی کردند.

 

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بودجه سال 98

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه سال 98 بودجه سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف‌های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود