Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج،  بیانیه  سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران عزیز انقلاب اسلامی به شرح ذیل می باشد؛

أَ لَيْسَ اللَّهُ بِعَزِيزٍ ذِي انْتِقامٍ
                                                                سوره زمر آیه 37

بار دیگر جنایت وقیحانه عوامل آمریکا و صهیونیست جهانی در قالب گروهک تکفیری، تعدادی از بهترین جوانان این مرز و بوم را از ما گرفت و لباس سبز پاسداران انقلاب اسلامی را به خون آغشته نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حرکت ناجوانمردانه که در ادامه جنایات سوریه، عراق، بحرین و یمن و سربریدن زکریای شهید جلوی چشمان مادرش در کنار مسجد النبی(ص) رخ داد، نشان داد که جهان اسلام با غده سرطانی دیگری به نام تکفیر مواجه است که باید سریعا از بدنه اسلام جدا شود.


ما اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن محکومیت شدید حمله به اتوبوس پاسداران عزیز اسلام و انقلاب و مرزبانان غیور میهن در جاده خاش-زاهدان، اعلام می نماییم که برای کمک به تامین امنیت در همه سطوح آمادگی داشته و با تمام قوا از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.


قطعاً آرامش موجود در فضای کشور مدیون عزیزانیست که با سختی های فراوان و به دور از خانواده به صورت شبانه روزی حافظ این مرز و بوم بوده و قدردانی از این جان برکفان از عهده هیچ کس بر نخواهد آمد.


از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میخواهیم انتقام خون شهیدان مظلوم را از عوامل این حمله تروریستی اعم از داخلی و خارجی، با غیرت حیدری بگیرند تا درس عبرتی برای همه بدخواهان ملت عزیز ایران باشد. انشاءالله خداوند ظهور منتقم مظلومان عالم را نزدیک تر فرماید.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف زاهدان حمله تروریستی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد

آخوند «عبدالحکیم آشوری» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با تمجید از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی صهیونیست ها در عمق سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین و موفق «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی و تنبیه این رژیم به دلیل حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه که بامداد 26 فروردین ماه اتفاق افتاد اقدامی گسترده و امیدبخش بود که هراس به دل جبهه کفر و الحاد انداخت.
 
به گفته وی؛ واقعاً حمله نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف مورد نظر در سرزمین های اشغالی بسیار با شهامت، جسورانه و مقتدرانه بود.
 
این روحانی اهل سنت استان گلستان با اذعان بر قاطعیت نیروهای سپاه در انجام این عملیات، تصریح کرد: از همان روزی که کنسولگری ایران در دمشق هدف حمله قرار گرفت نیروهای سپاه اعلام کرده بودند که پاسخ این گستاخی رژیم را قاطعانه خواهند داد  و این را در عمل نشان دادند.
 
وی افزود: همه ما از عمل سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و اقدام کردند و پاسخی قاطعانه به رژیم اسرائیل دادند، صمیمانه تشکر می‌ کنیم.
 
به گفته وی؛ همه ایرانیان و آزادگان جهان از این اقدام شایسته حمایت کرده و اقتدار و موفقیت روزافزون نیروهای مسلح سرافراز و سربلند جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • عملیات «وعده صادق» بُت ساخته شده اسرائیل را در هم شکست
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها
  • تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است