Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسماعیل حیدری گفت: پیش بینی غرامت سال زراعی گذشته در استان، ۱۱ میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان بود که تا کنون هشت میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی افزود:در بخش دام ۵۳ درصد جمعیت دامی استان معادل ۵۳ درصد زیر پوشش بیمه قرار دارد و زنبورداران هم ۱۳ هزار و ۳۶۱ کندوی خود را بیمه کرده اند که این تعداد ۱۴ درصد بیشتر از تعهد صندوق بیمه کشاورزی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری به مشوق‌های بیمه‌ای هم اشاره کرد و افزود: کشاورزان شاخص و نمونه استان و کشاورزانی که بیمه مداوم داشته باشند، از تخفیف پلکانی در پرداخت حق بیمه برخوردار می‌شوند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی کردستان، افزود: امسال در طرحی جدید پرداخت حق بیمه بر اساس ضریب خطر شهرستانی انجام می‌شود که این میزان بر اساس سطح بیمه و غرامت پرداختی، بین ۳۲ تا ۵۳ هزار تومان برای بیمه گذاران متغیر است.

انتهای پیام/م

پرداخت ۱۲ درصد باقیمانده ازغرامت کشاورزان کردستانی تا پایان سال جاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند

صادقی مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین گفت: زنان خانه دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از یکم فروردین سال ۹۶ به بعد است تا پایان فروردین فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی www.roostaa.ir انجام می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: افراد بیمه شده از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مهلت ثبت نام بیمه بانوان روستایی و عشایر گیلان با ۳ فرزند
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند