Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:53:06 GMT

عکس/ پرشورهای تپه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۶۱۸

در حاشیه دیدار تراکتورسازی و استقلال که با برتری 1 بر 0 شاگردان لیکنز همراه شد، تعدادی از هواداران تبریزی جهت تماشای این بازی روی تپه های اطراف استادیوم یادگار امام حاضر شدند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان استقلال تراکتورسازی لیگ برتر لیگ برتر انگلیس ورزشگاه یادگار امام هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: ظهر پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش مهر، وی افزود: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی هلال احمر پاوه به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از طی مسیری کوهستانی و صعب العبور دسترسی به مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ نفر از مصدومین جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در منطقه شدند.

وی افزود: ۲ مصدوم دیگر با توجه به وخیم بودن وضعیت توسط بالگرد به مرکز درمانی مرکز استان کرمانشاه منتقل شدند.

دیگر خبرها