Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@21:27:03 GMT

99 طرح به بخش خصوصي واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۶۳۹

99 طرح به بخش خصوصي واگذار شد

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي همدان گفت: واگذاري طرح هاي عمراني اين استان به بخش خصوصي در سال جاري به 99 طرح رسيده است.

سيد اسکندر صيدايي روز شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي استان همدان افزود: با توجه به اينکه سياست دولت واگذاري بخش زيادي از طرح هاي نيمه تمام به بخش خصوصي است تمامي اين طرح ها احصا شدند و 29 طرح نيز در حال واگذاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه 2 هزار طرح قابل اجرا در همدان وجود دارد عنوان کرد: از اين تعداد 800 طرح مي‌تواند به بخش خصوصي واگذار شود که اين تعداد نيز در سه رده اولويت ‌بندي شده و 88 طرح به عنوان طرح اقتصاد مقاومتي در استان معرفي مي‌ شود.
رييس پارک و علم فناوري همدان نيز گفت: حمايت از پارک‌هاي علم و فناروي براي توليد کالاي ايراني به عنوان اولويت ستاد اقتصاد مقاومتي است.
مجيد کزازي با بيان اينکه 6 رويداد استارتاپي «شرکت هاي نوپا» در همدان در 9 ماهه برگزار شده است افزود: در سال‌جاري هدف‌گذاري پارک علم و فناوري استان برگزاري 10 رويداد استارتاپ بوده است.
وي اظهار داشت: در مجموع 150 واحد فناور در پارک علم و فناوري استان مستقر هستند که از اين تعداد پنج واحد مرکز رشد در همدان، ملاير، کبودرآهنگ، رزن و لالجين فعاليت مي کنند.
7523/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجزخوانی مهاجری: فنی حریف ما نبودید!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری که تیمش همچنان با اختلاف صدرنشین لیگ آزادگان است، روز گذشته در دیداری که کم‌حاشیه و بی‌برخورد نبود، نتیجه را با یک گل به سایپا واگذار کرد.

سرمربی باتجربه خرم‌آبادی‌ها در یک پست اینستاگرامی به این اتفاقات واکنش نشان داده و مدعی شده اگر بنا به رویارویی فنی تیم‌ها بود، سایپایی‌ها حریف قدرت خیبر و شاگردان مهاجری نمی‌شدند.

او البته به همشهری خودش، مجتبی سرآسیایی، هم کنایه زده و نوشته سابقه و قدمت تیم سایپا نشان داده که برای نتیجه گرفتن نیاز به این همه کارهای غیرفوتبالی از سمت کادرفنی‌شان نداشته است و حکم محرومیت سرآسیایی توسط کمیته اخلاق را موید حرف‌هایش دانسته از آن‌ها تشکر کرده است.

تیم خیبر گرچه این بازی را واگذار کرد اما همچنان با اختلاف 5 امتیازی نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارد و مهاجری در این پست وعده داده که این شکست، آن‌ها را برای رفتن به سمت قهرمانی مصمم‌تر از قبل کرده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • تقدیم زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • ۹۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در امیرکبیر واگذار شد
  • رجزخوانی مهاجری: فنی حریف ما نبودید!
  • تقدیم زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • ببینید | نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد!
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد