Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: دایی یا قلعه نویی می‌توانند بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی باشند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران ،درباره جذبپاتوسی و مشکلاتی که این بازیکن در دریافت مجوز برای حضور در بازی های استقلال دارد اظهار کرد: احساسم این است که خطیر به تنهایی مسئول نیست و مدیر عامل در جریان بوده است  که این بازیکن هنوز نتوانسته مجوز بازی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید بگویم در بازی های تیم ملی آفریقای جنوبی او روی نیمکت بوده است و باشگاه بلژیکی هم حضور او را تایید کرده و باید تحقیق بیشتری شود.

باید جزییات جذب پاتوسی را دانست

او ادامه داد: به هر حال درباره اتفاقات رخ داده یک نفر تصمیم گیرنده نیست و نمی دانم در این رابطه  با چه فردی مشورت کردند، باید جزئیات دقیق جذب پاتوسی را دانست.

استقلال به شفر نیاز دارد

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال درباره حضور شفر در تیم ملی ایران گفت: استقلال هنوز به شفر احتیاج دارد و باید در این تیم بماند. به نظرم تیم ملی باید به افرادی مثل دایی و قلعه نویی سپرده شود و اگر قرار است در مسابقات رده سوم را کسب کنیم، بهتر است همین نفرات هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

دوستانم توان خرید باشگاه استقلال را دارند

فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت خرید باشگاه استقلال و خصوصی شدن این باشگاه بیان کرد: هنوز از سوی خصوصی سازی اعلامی به ما نرسیده که خریدار ها بیایند، اما منتظریم تا نشانه ای از واگذاری مشخص شود. از طرفی من قدرت خرید ندارم اما دوستانی دارم که می توانند این کار را انجام دهند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال

محسن خلیلی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در لیگ هفتم عنوان آقای گلی را هم کسب کرده بود، با حضور در دفتر علی دایی با او دیدار کرد.

دایی و خلیلی در لیگ ششم همراه با تیم سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در سال ۸۹ هم در پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافتند.

منبع: خبر ورزشی

tags # علی دایی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • (عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!