Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:34:56 GMT

پیشرفت چشمگیر میلان؛ تیم رویایی گتوزو

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۷۵۵

پیشرفت چشمگیر میلان؛ تیم رویایی گتوزو

بعد از یک سال پرفراز و نشیب و چند بار قرار گرفتن در آستانه اخراج، مثل اینکه جنارو گتوزو همان تیمی را پیدا کرده که آرزویش را داشت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، دارنده هفت قهرمانی اروپا ماه گذشته را در میان چهار تیم بالای جدول سپری کرده، جایگاهی که برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ضروری است و در هشت بازی در لیگ و جام حذفی ایتالیا شکست نخورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور خاص، خریدن مهاجم لهستانی کریشتوف پیاتک و هافبک برزیلی لوکاس پاکتا، تیغ برانی که میلان برایش دست و پا می‌زد را در اختیار این تیم قرار داده است. پیاتک بعد از انتقال از جنوا در چهار بازی همین تعداد گل زده و پاکتا سرعت و شادابی را به خط میانی پیش از این ناکارآمد میلان آورده است.


تیموئه باکایوکو بعد از انتقال قرضی از چلسی شروع خوبی نداشت اما حالا جا افتاده و با توجه به بازگشت لوکاس بیلیا بعد از دوری سه ماهه به دلیل مصدومیت، گتوزو حالا باید درباره اینکه چه کسی را بیرون بگذارد، تصمیم سختی بگیرد.


گتوزو که در زمان بازی هافبک سرسخت و خشنی بود و قبل از آمدن 15 ماه قبل به میلان هرگز سابقه مربیگری در سری A را نداشت، در این باره می‌گوید: «اگر مشکل این است، ما حلش می‌کنیم. بیلیا به زمان نیاز دارد تا فرم ایده‌آلش را پیدا کند اما باکایوکو هافبک دفاعی است که حالا خیلی پیشرفت کرده و می‌تواند با عبور از بازیکن مقابل ایجاد موقعیت کند.»


هاکان چالهان اوغلو بازیکن دیگری است که باعث رضایت گتوزو از خط میانی شده هرچند این ترک متخصص ضربات ایستگاهی هنوز گلی در سری A نزده: «مهم نیست، ببینید در 90 دقیقه چه کار می‌کند، من از او انتظار بیشتری دارم اما کیلومترها می‌دود، پستش را حفظ می‌کند و به همراه پاکتا وسط زمین را نگه می‌دارد.»


حالا اوضاع با یک ماه و نیم قبل که میلان چهار بازی پشت سر هم گل نزد و آینده گتوزو بحث هرروزه منتقدان شده بود، خیلی فرق دارد اما راهی طولانی در پیش است، اگرچه با 39 امتیاز در رده چهارم قرار دارند اما آتالانتا، رم و لاتزیو با یک امتیاز اختلاف در رده‌های بعدی منتظر کوچکترین لغزش میلان هستند ضمن اینکه تورینوی 34 امتیازی و سمپدوریای 33 امتیازی هم به سهمیه لیگ قهرمانان امید دارند.


میلان امشب میهمان آتالانتا است که مثل روسونری هشت بازی نباخته و در لیگ 4 بر یک اینتر را در هم کوبیده و با پیروزی 3 بر صفر برابر یوونتوس در جام حذفی همه را شگفت‌زده کرده.


گتوزو ادامه داد: «سال‌ها در فصل بهار هیچ شانسی برای سهمیه لیگ قهرمانان نداشتیم اما ما باید این روند را تغییر دهیم و سخت تلاش کنیم تا در هفته‌های پایانی مدعی جدی باشیم. در حال حاضر همه جا خوب هستیم، دفاع و حمله. باید باانگیزه و مشتاق باشیم، باید به ما فکر کنیم نه من. همیشه تیم اولویت دارد و باید این نگاه را تا پایان حفظ کنیم.»


منبع: رویترز

آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود

سیمونه اینزاگی گفت اینتر به بهترین شکل ممکن برای دربی دلا مادونینا آماده خواهد شد و امیدوار است بتواند با پیروزی در این بازی اسکودتو را قطعی کند. 

اینتر مقابل کالیاری در خانه متوقف شد اما هنوز شانس آن را دارد تا در صورت پیروزی در دربی دلامادونینا قهرمانی خود را قطعی کند. 

طرفداری | سیمونه اینزاگی پس از تساوی مقابل کالیاری در گفتگو با DAZN گفت:

من معمولا بعد از سوت پایان با بچه ها صحبت نمی کنم اما می دانستیم کالیاری در فرم خوبی است. آنها هرگز تسلیم نمی شوند و ضدحملات آنها برای ما دردسرساز شد. ما 2 بار جلو افتادیم و این ناامیدکننده است زیرا مقابل هواداران پیروزی می خواستیم. می دانیم که به هدف بزرگ خودمان بسیار نزدیک هستیم اما هنوز به امتیازاتی نیاز داریم تا از نظر ریاضی قهرمانی ما قطعی شود. روی گل های کالیاری باید بهتر عمل می کردیم. معمولا روی ضدحملات حریف بهتر کار می کنیم اما کالیاری بابت حرکات مهاجمانش که برمی گشتند و به فضاها حمله می کردند، شایسته تحسین است. 

اینتر می تواند مقابل میلان قهرمانی خود  را قطعی کند اما به رکورد یوونتوس کونته با 102 امتیاز نخواهد رسید. این نتیجه از چه بابت شما را نا امید می کند؟

چیزی که ما را ناامید می کند این است که پیروز نشدیم. ما همیشه می خواهیم به حداکثرها برسیم. می دانیم چه راهی در پیش داریم. انکار آن فایده ای ندارد که به خط پایان بسیار نزدیکیم اما 6 بازی باقی مانده و باید تمرکزمان را حفظ کنیم. واضح است که اگر قهرمانی ما مقابل میلان قطعی شود، لذتبخش است. برای یک دربی بزرگ آماده می شویم و سعی می کنیم بهترین نمایش را ارائه دهیم. اگر بتوانیم قهرمانی را دوشنبه قطعی کنیم، بهتر است.  اگر نشد، بازی های بیشتری در پیش است. می دانیم چه چیزی در انتظار ماست. میلان در رده دوم جدول است و می خواهد بهترین نمایش را مقابل هوادارانش ارائه دهد. به همان شکل همیشگی برای این بازی آماده می شویم. نمایش های اخیر را آنالیز می کنیم و با کار در تمرینات سعی می کنیم همه 22 بازیکنمان را در اختیار داشته باشیم. امشب فقط 2 بازیکن را در اختیار نداشتیم. خوشبختانه هفته آینده می توانیم انتخاب های بیشتری داشته باشیم. همه می دانند دربی چه معنایی دارد. ما به میلان احترام خواهیم گذاشت؛ همانطور که همیشه گذاشته ایم. فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دربی داشتیم. من در دربی های زیادی بازی کرده ام. خیلی از آنها را برده ام و متاسفانه در تعداد کمی از آنها شکست خورده ام. 

استفانو پیولی و لوچانو اسپالتی پس از رسیدن به اسکودتو، نشان آن را روی بازوی خود تتو زدند. آیا اینزاگی هم همین کار را خواهد کرد؟

من از تتو خوشم نمی آید. خواهیم دید. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • خلاصه بازی ساسولو ۳ - ۳ میلان
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • احتمال رویایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 3-3 میلان (سری آ - 2023/24)
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم