Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «بیژن نامدار زنگنه»، وزیر نفت، در تشریح آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: 81 درصد قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی به صورت رسمی به CNPC چین منتقل شده و مذاکراتی با این شرکت صورت گرفته تا مشخص شود این شرکت برای اجرا چه می کند.

وزیر نفت، با بیان اینکه از زمانی که کار توسعه فاز 11 پارس جنوبی متوقف شده CNPC اقدامی نکرده است، افزود: در سفری که رییس مجلس در هفته جاری به چین خواهد داشت و بنده نیز ایشان را همراهی می کنم، یکی از بحث ها  و مذاکرات قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: افتتاح فاز 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس در روز دوشنبه هفته جاری  انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد

تین نیوز

پرواز گرگان-مشهد-گرگان به همت اداره کل فرودگاه های استان گلستان در روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان گلستان؛ این اداره کل در پاسخ به درخواست زائران حرم مطهر رضوی(ع) و تسهیل تردد زائران به مشهد مقدس اقدام به برقراری پرواز در مسیر گرگان-مشهد-گرگان کرده است.

این پروازها در روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود.

گفتنی است، هم اکنون امکان خرید بلیت مسیر مذکور از طریق دفاتر فروش و یا آژانس های مسافرتی امکان پذیر است.

بدین ترتیب پرواز گرگان-مشهد-گرگان در روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان و در روزهای سه شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی پویا انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • انگلیس کاردار چین را فراخواند
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین