Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری سرکار خانم سهیلا بامری شهردار چگردک دلگان (جوان‌ترین شهردار کشور) به عضویت اصلی کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو در ایران درآمد.

به گزارش ایسنا- خانم بامری در این رابطه گفت: غیرت مرد و حیای زن بلوچ و همچنین وفاداری و ولایتمداری مردم سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است و علی رغم برخی محرومیت‌های عمرانی و اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. اما مردم سیستانی و بلوچ، وطن را پاره تن خود می‌دانند و بر همان آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و از کیان و مرزهای این کشور دفاع می‌کنند و اکنون اینجانب به عنوان بانوی بلوچ دلگانی خود را وامدار انقلابی می‌دانم که بستر خدمت به عنوان شهرداری از خطه نخل و آفتاب را برایم فراهم نموده‌اند و بنده به عنوان زن بلوچ، خود را متعهد به خدمت به مردمان این دیار می‌دانم.

بامری افزود: دولت تدبیر و امید با اندیشه و افق اعتماد به جوانان و بالاخص بانوان در استان سیستان و بلوچستان توانسته فصلی نوین و تکیه‌گاهی محکم برای بانوانی باشد که علاقمند به حضور در عرصه‌های مهم خدمت رسانی در بدنه مدیریتی استان هستند و جا دارد از حمایت‌های استاندار سیستان و بلوچستان مهندس موهبتی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دلگان، اعضای شورای شهر چگردک و مردم دیارم بابت حمایت‌های بیدریغ‌شان تشکر نمایم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد