Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: بودجه باید روی مناطق کم‌برخوردار متمرکز شود و فلسفه توازن کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کم‌برخوردار است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان، صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی توسعه خراسان جنوبی با گلایه از اینکه چرا در این شورا فرمانداران حضور ندارند اظهار داشت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی برای شهرستان‌ها تصمیم گرفته می‌شود و باید فرمانداران حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از عدم حضور یکی از مدیران و حضور نماینده وی در این جلسه افزود: هیچ جلسه‌ای مهم‌تر از شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیست و باید مدیران به شخصه در این جلسات حضور داشته باشند و اگر نیاز فوری به عدم حضور باشد قبل از جلسه به دفتر استاندار اعلام شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: جلسات شورای برنامه‌ریزی باید هرماه تشکیل شود و با دستور کار مشخص دنبال شود.

معتمدیان با بیان اینکه اعضای شورای برنامه‌ریزی استان موضوعات مهم در حوزه توسعه استان را احصا کنند تا در جلسات مطرح شده و روی آن برنامه‌ریزی شود افزود: در برنامه سال آتی موضوعات مهمی داریم و برخی اسناد از قبل کار پژوهشی آن انجام شده اما نیاز به بازنگری و باز تعریف دارد.

وی با اشاره به سند توسعه استان بیان کرد: شهرستان‌ها سند آمایش و سرزمینی را در دستور کار برنامه‌ریزی قرار دهند و در جلسه آتی گزارشی از آخرین وضعیت اسناد مطرح شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از کارها این است در توزیع اعتبارات فاصله مناطق برخوردار از کم برخوردار در نظر گرفته شود و در توزیع اعتبارات شهرستان‌ها، بودجه باید روی مناطق کم برخوردار متمرکز شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی: مسئولان در توزیع بودجه‌ها «عدالت» را رعایت کنندنقش چانه‌زنی‌های پشت پرده در توزیع بودجه‌های عمرانیایلام| رعایت عدالت در توزیع بودجه از اهداف سفر به شهرستان‌های استان استرئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان این‌که در استان مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی داریم که 93 نفر محقق و اعضای علمی مشغول به کار هستند اظهار داشت: در این مرکز تلاش می‌شود با توجه به اینکه نیاز بخش کشاورزی تحقیقات از طریق علمی و آموزشی است که از این طریق نتیجه احصا شود.

قوسی افزود: مباحث تحقیقاتی که پایه علمی و آموزشی دارد یک ساله جواب نمی‌دهد و طرح هایی که از گذشته آغاز کرده‌ایم هنوز منتظر نتایج علمی است و 18 طرح انعقاد قرارداد انجام شد تا به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی