Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:08:20 GMT

عکس/ در تکاپوی یک لقمه نان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۹۲۲

در ساعاتی که اکثر مردم پس از یک روز کاری،به خانه می آیند ودر کنار خانواده هستند،برخی مجبورند از خانواده هایشان خداحافظی کنند و در اولین ساعات شب،کارشان را شروع و به شغل‌های کاذب مشغول شوند...

به گزارش مشرق، تحولات اجتماعی و اقتصادی زندگی امروز، موجب شده که بسیاری از مردان و زنان، درصدد انتخاب شغلی برآیند که برخلاف چرخه‌ی معمول کاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی دیگر، در ساعاتی که اکثریت قریب به اتفاق مردم پس از یک روز کاری، به خانه می آیند ودر کنار خانواده هستند، آنان مجبورند از خانواده‌هایشان خداحافظی کنند و در اولین ساعات شب، کارشان را شروع و به شغل‌های کاذب مشغول شوند.عدم امنیت شغلی، درآمد کم و نداشتن بیمه از جمله مشکلاتی است که این قشار از جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و شب‌هایی را رقم بزندکه سخت روز می‌شوند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان دستفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ساحل بندرعباس ساعاتی بعد از بارندگی

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن بارش باران در بندرعباس حجم زیادی از مردم که به دلیل شدت بارندگی ملزم به ماندن در خانه بودند از خانه‌ها بیرون آمده و در ساحل حضور پیدا کردند.

وضعیت جوی فعلی حاکم در شهر بندرعباس به هیچ عنوان پایدار نیست و پوشش آسمان این شهر با ابرهای سیاه و رعد و برق حاکی از وجود احتمال آغاز بارندگی است.

کد خبر 6081316

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • وضعیت ساحل بندرعباس ساعاتی بعد از بارندگی
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس