Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:47:10 GMT

عیدی برای همه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۰۷۶

عیدی برای همه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد زنجان با اشاره به این که جشن نیکوکاری باهدف تامین بخشی از نیاز‌های جامعه هدف در آستانه سال نو ۱۵،۱۶و ۱۷ اسفند با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود گفت: راهبرد کمیته امداد تقویت همدلی و ارتقاء مسئولیت‌های اجتماعی اقشار مختلف جامعه برای کمک به نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشن ملی همچون سنوات گذشته با مشارکت آحاد مردم، مسئولین، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و بویژه نهاد‌های مردمی، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، هیئات مذهبی، مراکز نیکوکاری، مساجد فعال و با همکاری خوب شبکه استانی صدا و سیما (اشراق)، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، انجمن اولیاءو مربیان، بسیج مستضعفین برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تا ۲۱ بهمن نیز با کمک‌های خیرین و نیکوکاران نیک اندیش از عملکرد نهایی سال گذشته جشن نیکوکاری پیشی گرفته ایم، ان شاءالله با اعلام موضوع در شورای اداری شهرستان زنجان، مدیران محترم در قالب طرح مفتاح الجنه و کمک به تهیه بسته کالایی امداد را یاری خواهند نمود.

به گفته صفری استان زنجان رتبه دوم در کمک‌های نقدی به ایتام را کسب کرده است.

انتهای پیام /ک


استان زنجان رتبه دوم در کمک‌های نقدی به ایتام را کسب کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد عظیمی امروز در یک نشست خبری با تشریح مأموریت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: در حال حاضر تدوین استاندارد‌های آموزش و شایستگی، ارایه آموزش‌های مهارتی، تخصصی و فنی و آموزش‌های نرم از طریق مراکز آموزش دولتی و خصوصی از جمله مأموریت‌های این سازمان است و بیش از ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۶۵۷ مرکز آموزش دولتی فعالند و ۴۸۰۰ کارگاه آموزشی در دل مراکز آموزش دولتی درحال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این سازمان با سابقه ۵۰ ساله تا سال قبل فاقد اساسنامه بود و در سال قبل با مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان دارای اساسنامه شد و اساسنامه سازمان به تصویب رسید.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای در ادامه از ارائه ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار نفر دوره آموزش در سال گذشته در بخش دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها نسبت به دوره مشابه قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

عظیمی میزان صدور مجوز‌ها آموزشگاه‌های آزاد در سال گذشته را ۱۷ هزار و۶۵۰ مجوز ذکر کرد و گفت: نسبت به دولت قبل در این بخش ۳۵ درصد رشد را شاهد بودیم.

به گفته وی ۲ میلیون نفر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال قبل انجام شده است که نسبت به دوره قبل ۴۲ درصد رشد داشته است.

معاون وزیر کار گفت: ۴۸۰۰ کارگاه آموزشی هم درکشور داریم و ۳۶ هزار مجوز آموزشگاه آزاد هم صادر کردیم که ۲۲ هزار مورد آن فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • دولت توسعه‌گرا چیست؟
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان