Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@04:58:37 GMT

اجلاس ورشو آبی در هاون کوبیدن بود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۲۰۸

اجلاس ورشو آبی در هاون کوبیدن بود

بروجردی با بیان اینکه آمریکا در اجلاس ورشو به اهدافش نرسید،‌ گفت: این اجلاس شکست دیگری برای آمریکا به همراه داشت و آبی در هاون کوبیدن بود.

«علاءالدین بروجردی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اجلاس ورشو گفت: آمریکا نتوانست اسم جمهوری اسلامی ایران را در بیانیه پایانی که بین این کشور و لهستان میزبان منعقد شد، بیاورد و این به معنای شکست آمریکا در طراحی این اجلاس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بیرون از درهای این اجلاس و در خیابان های روبروی آن با طراحی آمریکا تعدادی از اعضای سازمان منافقین تظاهراتی را شکل دادند که همین نشان می داد آمریکا بزرگترین حامی تروریسم است.

 

وی تصریح کرد: آمریکا نه تنها در این اجلاس به اهدافش نرسید بلکه مجددا آبی را در هاون کوبید که نتیجه ای برایش نداشت.

 

وی با اشاره به سخنان مسئولان بحرینی در این اجلاس در رابطه با خطر جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: ما متاسفیم که تعدادی از کشورهای جهان عرب این قدر خودشان را ذلیل و ناتوان می بینند که با سردمداران رژیم صهیونیستی جلسه می گذارند و با بزرگترین دشمن جهان عرب و اسلام که روزانه تعدادی از مسلمانان در عراق، غزه و لبنان را به شهادت می رساند این گونه صحبت می کنند.

 

وی تصریح کرد: تعدادی از کشورهای عرب با قاتلان زنان و کودکان مسلمان و عرب طرح دوستی می ریزند و در مقابل جهان اسلام قرار می گیرند و همین نشان دهنده ضعف و زبونی آنهاست.

 

بروجردی خاطرنشان کرد: البته نباید حساب این کشورها را که تعدادی از کشورهای ناتوان منطقه هستند به حساب کل کشورهای جهان اسلام و عرب گذاشت، اینها حساب شان از بقیه جداست.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن حادثه تروریستی راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن حمله تروریستی وزیر ارشاد اردبیل نماز جمعه حادثه تروریستی زاهدان ایام فاطمیه کنفرانس ورشو نشست ورشو ورشو بروجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ امیرهادی بایرامی نخبه قرآنی کشورمان، از ۴ سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و در ۸ سالگی با ثبت رکوردِ ملی، به عنوان خردسال‌ترین روشندلِ حافظِ کل معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • نتایج عملیات وعده صادق
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند