Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:45:40 GMT

تمرین نظامی که تا کنون مخفی نگه داشته شده بود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۲۱۱

تمرین نظامی که تا کنون مخفی نگه داشته شده بود

دوره آموزشی کبرای طلایی از سوی کشورهای مختلفی مثل آمریکا، تایلند، سنگاپور، ژاپن، چین، هند، اندونزی، مالزی و کره جنوبی حمایت مالی می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، در منطقه جنگلی فیتسانولوک (Phitsanulok) واقع در شمال تایلند تمرینات نظامی برگزار می شود که به کبرای طلایی مشهور شده است. طی این تمرینات به سربازان آمریکایی و دیگر ملل یاد داده می شود که چگونه می توانند در جنگل زنده بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دوره آموزشی کبرای طلایی که از سوی کشورهای مختلفی مثل آمریکا، تایلند، سنگاپور، ژاپن، چین، هند، اندونزی، مالزی و کره جنوبی حمایت مالی می‌ شود سربازان خون مار می خورند تا بتوانند روزها در جنگل زنده بمانند.

 

در این تمرینات نظامی سخت به سربازان یاد داده می شود که با کمترین امکانات بتوانند زنده بمانند. گفته می شود این تمرین از سوی کشور تایلند ابداء شده است ولی به نظر می رسد اکثر شرکت کنندگان این تمرین نظامیان نیروی دریایی آمریکا هستند.

 

 پیتر هیموند رئیس هیئت نظامیان آمریکایی در تایلند می گوید این تمرینات از سوی ارتش تایلند هدایت می شود ولی هدف از آن آموزش نظامیان بین المللی در شرایط سخت است. وی گفت در این تمرینات نظامیانی از سراسر جهان حضور دارند.

 

گفته می شود این سری از تمرینات کبرای طلایی از سال 1982 در تایلند با همکاری آمریکا برگزار می شده است و به تازگی رسانه ها از آن مطلع شده اند.

 

منبع: ای بی سی

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن حادثه تروریستی وزیر ارشاد راهپیمایی 22 بهمن حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اردبیل نماز جمعه حادثه تروریستی زاهدان ارتش آمریکا عملیات نظامی تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیروهای امدادی هلال احمر از روزهای اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده افزود: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متأثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح، با بیان اینکه تا کنون شهرستان‌های رودبار جنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان، بافت و ساردوئیه تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند گفت: جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستای استان کرمان خدمات رسانی کرده و ۱۱۱ نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده شدند.

کد خبر 6081706

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک آپارتمان مخفی نوک برج ایفل
  • یک آپارتمان مخفی نوک برج ایفل + فیلم
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش