Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@06:49:40 GMT

فرانسه در آستانه جنگ داخلی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۳۰۱

فرانسه در آستانه جنگ داخلی قرار دارد

خبرگزاری میزان- رکود اقتصادی همه گیر اروپا بیش از همه فرانسه را درگیر ساخته است تا جایی که این کشور در آستانه جنگ داخلی قرار دارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پس از تهدید رئیس جنبش جلیقه زرد‌های فرانسه به "سرنگونی دولت" ، اکنون فرانسه در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.
به گزارش اکسپرس، رئیس اعتراضات گسترده موسوم به جلیقه زرد‌ها که سراسر اروپا را فراگرفته و سبب فروپاشی اقتصاد نابسامان فرانسه شده است، اعلام کرد که این معترضان برای سرنگونی دولت آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کریستوف چالنکون» یکی از سران جلیقه زرد‌های فرانسه در دیدار غیر منتظره با «لوئیجی دی مایو» معاون نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد فرانسه در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.   چالنکون افزود:" ما مردم و داوطلبان نیروی دفاعی را همراه داریم که آماده مداخله هستند، چرا که می‌خواهند دولت از بین برود. امروز همه چیز آرام است، اما ما در آستانه جنگ داخلی هستیم. "
وی با اشاره به خطراتی که وی را تهدید می‌کند، ادامه داد: "اگر ما سقوط کنیم مکرون نیز سقوط خواهد کرد. مردم به الیزه می‌روند و همه چیز را نابود می‌کنند."   اعتراضات در فرانسه در پی انتشار اخباری مبنی بر وخامت اوضاع اقتصادی در فرانسه شدت یافته است.
اکسپرس در اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی اروپا نوشت تنش در ایتالیا مانند فرانسه به نقطه جوش رسیده است. در پی مشکلات اقتصادی اخیر در ایتالیا که موجب نگرانی مردم شده، نگرانی‌ها در مورد احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام که کل منطقه یورو را به هرج و مرج بیشتری دچار خواهد کرد، افزایش یافته است.
این در حالی است که آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا اعلام کرد که به سختی توانسته از رکود اقتصادی و رشد منفی اقتصادی جلوگیری کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جلیقه زردها در فرانسه جنگ اعتراضات مردمی فرانسه اعتراضات فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) شيرينی فرانسه رفع پلمب شد

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • آزادی بیان به سبک فرانسه
  • (تصویر) شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا