Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نکا با اشاره به ساماندهی فاضلاب‌های شهری از سوی مسئولان امر گفت: نکا پایلوت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شرق مازندران شد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سید مهدی احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  شهرستان اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی  با ایجاد امکانات و بسترسازی مناسب تلاش کرد زمینه را برای خدمت بهتر به شهروندان فراهم کند که در این مسیر، با فرآیند تقویت جامعه مردم‌سالار، آگاه کردن مردم از قوانین و مقررات شهروندی، با ایجاد روند مشارکتی و دخالت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و سرنوشت شهر و آموزش درست در مسیر ایجاد نگرش‌ها، افکار و رفتارهای پسندیده گام‌های موثری برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه پروژه‌های عمرانی، طرح30 متری پل و بلوار آزادگان تملک و آزادسازی شد که برای تملک آن  16 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد و  زیرسازی آسفالت احداث کانال دفع آب‌های سطحی انجام شد که کاهش هزینه ساخت،کاهش ترافیک شهری، ایجاد نشاط، امید در شهر  و حفظ اعتماد شهروندان برخی از اهداف این پروژه بود و بدهی ما در این زمینه  حدود چهار میلیاردتومان است.

احمدی بیان کرد: با اجرای طرح ممیزی شهر شناسنامه‌دار شده و تمام مشخصات املاک مشخص می‌شود. طرح تفضیلی نیز نقشه‌های پیشنهادی با آخرین تغییرات و مغایرت‌ها انجام شد و تا پایان امسال ابلاغ می‌شود که مشارکت شهروندان دراین زمینه بسیار موثر است.

وی گفت: مجتمع صنعتی شهید گراییلی به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری شامل باسکول، کارگاه بلوک زنی، سنگ شکن،کارخانه آسفالت تولید بتن  و آزمایشگاه قیر بوده که تاکنون پنج  میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

طرح ساماندهی زباله‌ در ورودی شهرهای مازندران اجرایی شودطرح تولید کربن جامد از زباله در اردبیل اجرایی می‌شودتولید روزانه 9 هزار تن زباله و 45 هزار تن زباله ساختمان در تهرانشهردار نکا با بیان اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا  یک منبع درآمد برای شهرداری است و تلاش داریم  با اجرای مزایده  انتخاب پیمانکار و انعقاد قرار داد و مشارکت شهروندان بتوانیم این طرح را هرچه سریعتر اجرا کنیم، تصریح کرد: مرکز دفن زباله ،شهرداری نکا یکی از دو مرکز برتر استان شد و فضایی به مساحت  350 متر محصور  و سیستم بازچرخانی شیرابه درحال اجرا است. کانال آب‌های سطحی و شیرابه به حوضچه احداث شد و شهرداری نکا آمادگی دارد مرکز دفن دهیاری را نیز ساماندهی کند.

شهردار نکا گفت: سرانه فضای سبز برای هر نفر در نکا نیم متر است که کاشت درختان دائم السبز و گل‌کاری در سطح شهر در حال اجرایی شدن بوده که تلاش داریم تا پایان دوره مدیریتی، سرانه فضای سبز شهرستان را  به سه تا 4 متر برسانیم.

احمدی با بیان اینکه  بودجه سال 97 شهرداری حدود 35 میلیارد تومان است که تاکنون 26 میلیارد تومان محقق شد، افزود: از این میزان 65 درصد عمرانی و 34 درصد جاری است و این آمار نشان می‌دهد هزینه‌های عمرانی بیش از هزینه‌های جاری است.

وی ادامه داد: اکنون بدهی شهرداری حدود 11 میلیارد تومان بوده که با توجه به حجم کار جای نگرانی نیست و شهرداری 30 میلیارد تومان طلبکار بوده که می‌توان با مدیریت صحیح و مشارکت شهروندان در آبادانی شهر و اجرای پروژه‌ها گام برداریم.

شهردار نکا گفت: اتمام پارک جنگلی قرمرض، تجهیز پارک نارنجباغ، اتمام ساماندهی ورودی شهر، اجرای طرح تفکیک زباله  و تکمیل آرامستان از برنامه‌های مهم شهرداری تا پایان سال 98 است.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از زمان اجرای طرح نوروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران کشف و ۴۵۰ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

او افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه از اهداف ستاد و مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به زمان اجرای طرح ۱۵ اسفند امسال لغایت ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳، افزود: در همین راستا پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به‌طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شیرازی گفت: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان و افزایش ضریب امنیت عمومی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در هفته اول اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۲۲ اسفند ماه سال‌جاری ۴۵۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر خرده فروش و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر بودند.

شیرازی گفت: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر دستور استاندار مازندران در جهت ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و جذب حداکثری ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای طرح نوروزی ستاد، افزود: امیدواریم به مانند سال قبل در مصون‌سازی و سالم‌سازی استان ولایتمدار مازندران و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی موفق‌تر عمل نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • می‌خواهیم کودکان زباله‌گرد غیرمجاز را به افغانستان برگردانیم
  • ۱۵۰ تن زباله روزانه در ایام پیک مسافری در آستارا تولید می شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • انباشت زباله در سواحل مازندران
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • «رضی آباد پایین» روستای پایلوت برای تولید پیله کرم ابریشم است
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران