Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - فرماندار شهرستان خاش سيستان و بلوچستان گفت: بارش هاي اخير برف و باران حدود 220 ميليارد ريال خسارت به حوزه هاي مختلف اين شهرستان وارد کرده است.

به گزارش ايرنا حميدالدين يوسفي روز شنبه در نشست اعضاي ستاد مديريت بحران شهرستان خاش افزود: بخشهاي کشاورزي و زيرساختي شهري و روستايي، برق و راه و مسکن و غيره در جريان بارش هاي اخير آسيب ديده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: بيشترين حجم خسارتها مربوط به کشاورزي و حوزه راهها بوده که به 1850 کيلومتر راههاي خاکي و آب نما و پل ها، 75 رشته قنات، 32 حلقه چاه، 18 کانال، هشت جاده دسترسي مزارع، 2600 متر لوله انتقال آب و 210 هکتار اراضي باغي و زراعي و غيره خسارت وارد شده و در همين مدت 21 مورد خاموشي در خطوط 20 کيلوولت و 300 خاموشي مشترکان برق را شاهد بوديم.
فرماندار خاش ادامه داد: هر چند اين بارندگي مشکلات و خساراتي ايجاد کرد اما حدود 25 ميليون متر مکعب آب در پشت حدود 70 درصد از بندهاي تراکمي، سنگي، ملاتي و غيره استحصال شده است.
يوسفي افزود: 40 امدادگر و 12 تيم هلال احمر هم به 18 نفر در کوهستان و 10 نفر در رودخانه و سيلاب خدمات ارائه کردند و 17 منزل نيز دچار تخريب شد.
وي بر اهميت ايجاد سه سايت اسکان اضطراري در خاش و بخشهاي نوک آباد و ايرندگان و برگزاري رزمايش هاي آمادگي و مديريت بحران در اين شهرستان تاکيد کرد.
در اين نشست هر يک از مديران عضو ستاد مديريت بحران خاش نيز گزارش هايي در حوزه هاي مختلف ارائه کردند و فرماندهان مرکز 08 و تيپ مستقل 288 زرهي ارتش نيز آمادگي خود را براي خدمات دهي به مردم و مسافران در شرايط بحراني اعلام کردند.
7310 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت  تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا سید‌ابادی  افزود: بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام جمعا به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند، همچنین در تبصره ۱۸ نیز تعداد ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه جمعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند. 
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته هایی که شامل دریافت تسهیلات می شوند، نیاز است که به سامانه مشاغل خانگی رجوع کنند. 

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان