Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@01:38:30 GMT

تمرین استقلال باز هم تعطیل شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۴۷۷

تمرین استقلال باز هم تعطیل شد!

به گزارش جهان نيوز، قرار بود بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی به میدان رفته بودند، ساعت 11:30 امروز (شنبه) در سالن وزنه هتل المپیک به ریکاوری پرداخته و سپس راهی سونا و استخر شوند، اما مسئولان هتل اعلام کردند که باید از قبل هماهنگی صورت می‌گرفت. بازیکنان استقلال نیز پس از مدتی معطلی هتل را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  این اتفاق در حالی افتاده که هفته گذشته نیز به دلیل عدم هماهنگی مسئولان استقلال، تمرین آبی‌پوشان در زمین شماره دوی آزادی برگزار نشد و به مکان دیگری منتقل شد.

 تیم استقلال روز گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر تراکتورسازی شکست خورد.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • تمرین تراکتور تعطیل شد