Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:15:03 GMT

رسیدگی به ۵ پرونده قاچاق در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۴۹۵

رسیدگی به ۵ پرونده قاچاق در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از رسیدگی به ۵ پرونده قاچاق در این استان خبر داد و گفت: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق متهم به پرداخت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش ایسنا، بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار کرد: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق توسط مأمورین اداره کل اطلاعات استان پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع شد و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط محموله صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان پلدختر از یک دستگاه کامیون کشنده تریلر تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق کشف، توقیف و پرونده را به شعبه سوم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارسال کرد و این شعبه بعد از بررسی، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۷ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم اجرایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار کرد: با گزارش مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی در مورد کشف محموله پارچه از یک دستگاه کامیون، پرونده تخلف در شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به پرداخت ۷۱۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

براری در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق پارچه دیگری، تصریح کرد: شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد با دریافت گزارش فرماندهی انتظامی لرستان، متهم قاچاق محموله پارچه را به ضبط محموله و پرداخت ۹۵۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی در رابطه با پرونده دیگری گفت: مأمورین اطلاعات استان لرستان بنا بر اخبار واصله از یک دستگاه کامیون مقادیری انواع وسایل جشن تولد به ظن قاچاق کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد، ضمن احراز تخلف، حکم به ضبط محموله و پرداخت ۷ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

شاهی گفت: مأموران نیروی انتظامی تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان