Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سفر به وارنا بلغارستان جزو ارزان ترین مکان هایی است که می توانید در تعطیلات نوروز 98 تجربه کنید.

تور وارنا و جاذبه های گردشگری

وارنا به شب های شلوغ و موسیقی زنده کنار ساحل در طول تابستان معروف است. وارنا یک شهر بندری و تفریحگاه ساحلی در دریای سیاه بلغارستان است. سواحل وارنا شهرت جهانی دارند و هر ساله گردشگران بسیاری برای گذراندن تعطیلات و تفریح به این شهر سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارنا به دلیل داشتن هوای مطبوع، جاده‌های ارتباطی مناسب، حمل و نقل دریایی و راه‌آهن مناسب و همچنین نرخ ارزان تور می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران به‌شمار آید.

چرا تور وارنا؟

در شمال وارنا، سرزمین ماسه‌های طلایی که در واقع مروارید سواحل دریای سیاه است، به لطف پوشش گیاهی بی‌نظیر و سواحل نیلگون و وجود ماسه‌های طلایی رنگ، سالانه گردشگران بسیار زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود می‌کند. وجود امکانات مدرن تفریحی، هتل‌ های لوکس و منحصر به فرد در قلب جنگل و کنار ساحل تابلوی بی‌نظیری از یک منطقه توریستی بوجود آمده که هر فردی در هر سنی می‌تواند از یک سفر خاطره انگیز و عالی به معنای واقعی کلمه لذت ببرد. به شما پیشنهاد می کنیم که در برنامه تور بلغارستان بازدید از کلیسای وارنا، دلفیناریوم، دماغه زیبا و بدیع کالیاکرا Kaliakra ، تفرجگاه بالچیک را بنگنجانید.

غذاهای وارنا

قیمت مناسب خوراکی ها به شما این اجازه را می دهد که غذاهای متفاوتی را در رستوران های متفاوت امتحان کنید. غذاهای بلغاری متاثر از غذاهای ترکی، یونانی است و به علت شرایط جغرافیایی و آب و هوایی متشکل از گیاهان دارویی، سبزیجات و میوه های مختلف هستند. موساکا (Moussaka) معروفترین غذای بلغارستان است که شامل گوشت، سیب زمینی پخته شده و سس مخصوص است.

وضعیت آب و هوا وارنا

میانگین دما هوای بلغارستان در تابستان 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. زمستان نیز میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سفر قلب سفر سفر قلب سفر بلغارستان تعطیلات نوروز نوروز طلایی سفر وارنا عکس حادثه تروریستی فیلم پلیس مرگ دستگیری پرونده سیستان و بلوچستان تبهکاران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی درخشان‌ترین سال فوتبالی خود را در فصل بیست و یکم در پیراهن گل گهر پشت سر گذاشت. او که به عنوان بهترین پاسور لیگ گل‌های زیادی هم در سیرجان زد در تابستان آن فصل مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار داشت.

او سرانجام با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست و در سال اول سه جام داخلی را با سرخ‌ها بالای سر برد تا اتفاقی شگفت انگیز را تجربه کند‌.

صادقی که به خصوص در هفته‌های پایانی فصل پیش برای پرسپولیس موثر بود، قراردادش را یک فصل دیگر نیز تمدید کرد و امسال هم در پرسپولیس حضور داشت.

درخشان‌ترین بازی این فصل صادقی در بازی با استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی بود که با دبل او به پایان رسید. صادقی در تیم یحیی فیکس بود و جایگزینی هم نداشت و شاید این اتفاق باعث شده بود عملکردی نوسانی داشته باشد.

در نیم فصل دوم اما شرایط برای او با آمدن ارونوف و هماهنگی فوق العاده ستاره ازبک با مهدی ترابی کاملا تغییر کرده است‌. سعید صادقی این هفته‌ها کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و باتوجه به پیروزی‌های پرسپولیس تغییر در ترکیب این تیم بعید به نظر می‌رسد.

با این حال اوسمار ویرا در هربازی او را به عنوان یار تعویضی به زمین می‌فرستد و صادقی فرصت دارد به عنوان یار جانشین بدرخشد و بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز | غذاهای مفید برای ترمیم سلول های مغز را بشناسید
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد