Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-30@03:47:47 GMT

سید حسن نصرالله امروز سخنرانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۶۷۲

سید حسن نصرالله امروز سخنرانی می‌کند

رسانه‌های لبنانی از سخنرانی عصر امروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله خبر دادند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المنار گزارش داد سید حسن نصرالله عصر امروز در مراسم سالروز شهدای فرماندهان مقاومت سخنرانی می‌کند.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله عصر امروز در مراسم هدایت‌گران راه و مسیر سخنرانی خواهد کرد که ساعت 15 به وقت محلی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که خاویر میلی، رییس جمهور آرژانتین در اقدامی دیگر با هدف نمایش رویکرد افراطی‌اش که خود آن را «اره برقی» خوانده است، قصد دارد تا به منظور کاهش هزینه‌ها و کوچک کردن دولت، ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج کند!

بلومبرگ نوشته است که میلی در جریان سخنرانی خود در ۲۶ مارس، از این طرح پرده برداشت. او در این سخنرانی، به کاهش بودجه دولت‌های محلی و همچنین لغو بیش از ۲۰۰ هزار طرح رفاه اجتماعی اشاره کرد؛ طرح‌هایی که به گفته او، فاسد هستند.

به ادعای بلومبرگ، گرچه این تعدیل نیرو تنها بخش کوچکی از نیروی انسانی ۳.۵ میلیون نفری بخش دولتی آرژانتین را تشکیل می‌دهد اما انتظار می‌رود که اتحادیه‌های پرنفوذ کارگری به شدت با این طرح مخالفت کنند. همچنین، این طرح ممکن است درصد بالای رضایتمندی از وی را به شدت کاهش دهد.

یکی از اتحادیه‌های کارگری آرژانتین همزمان با سخنرامی میلی، اعتصاباتی را تدارک دیده بود. همچنین یک گزارش دولتی نیز بر کاهش چشمگیر حقوق کارگران بخش خصوصی از زمان روی کار آمدن میلی تاکید کرده است.

کد خبر 6063607

دیگر خبرها

  • درخواست دبیرکل حزب الله از مردم برای روز جهانی قدس
  • دبیرکل حزب الله حضور گسترده مردم را در روز جهانی قدس خواستار شد
  • دبیرکل حزب‌الله لبنان خواستار حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس شد
  • هراس صهیونیست‌ها از افشای هویت خود در رویدادهای بین‌المللی
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!