Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیین تشییع پیکر مطهر 27 شهید مدافع حریم امنیت از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز شد. به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، در این آیین با حضور گسترده مردم غیور و شهید پرور پیکر مطهر این پاسداران گلگون کفن از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان در حادثه تروریستی زاهدان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا تشیع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرکت کنندگان در مسیر تشییع شهدای مدافع حریم امنیت میهن اسلامی این اقدام غیر انسانی تروریست‌های تکفیری را محکوم واعلام کردند بدون تردید انتقام خون این شهدای مظلوم را خواهیم گرفت.   شهیدان حسن مجیدی متولد ۱۳۵۹، امید اکبری ۱۳۶۸، علیرضا پناه پوری متولد ۱۳۵۹، رضا رحیمی متولد ۱۳۷۶، مرتضی فاضل متولد ۱۳۶۳ واسماعیل کرمی امروز پس تشییع بر روی دستان مردم انقلابی و شهید پرور استان اصفهان در گلستان شهدای این شهر آرام می‌گیرند.   در این آیین همچنین پیکر دیگر پاسداران شهید میهن اسلامی پس از تشییع در گلستان شهدا به زادگاهشان در شهر‌های کاشان، فلاورجان، چادگان، لنجان، نجف آباد، درچه، شاهین شهر، تیران، سمیرم و خوروبیابانک منتقل می‌شوند.

عوامل گروهک تروریستی جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر هم مجروح شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تشییع پیکر شهدای زاهدان اصفهان خاش زاهدان انتحاری جیش الظلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم

 پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در مسیر ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

امام جمعه خاش  در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید اظهار کرد: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریست‌ها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

 هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • ویدیو/ تشییع پیکر اولین شهید مرزبان استان گلستان
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • برنامه وداع با اولین شهید گلستانی مرزبانی
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی