Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@04:52:47 GMT

هشدار گوترش درباره اوضاع خطرناک غزه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۷۱۲

هشدار گوترش درباره اوضاع خطرناک غزه

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره اوضاع خطرناک نوار غزه هشدار داد و گفت باید فورا به  این وضعیت رسیدگی کرد، چرا که نوار غزه جزء جدایی‌ناپذیر دولت آینده فلسطین است.

خبر دیگر اینکه رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد بنیامین نتانیاهو در راس یک هیئت بلندپایه نظامی پنجشنبه آتی به مسکو سفر می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این  اولین دیدار نتانیاهو و پوتین پس از حادثه سرنگونی هواپیمایی شناسایی روسیه در حریم هوایی سوریه و کشته شدن شماری از افسران روسی به شمار می‌رود، مسکو، رژیم اسرائیل را مسئول این حادثه معرفی کرده بود.

خبر دیگر  اینکه معاون وزیر خارجه کویت با حمایت از مشارکت در کنفرانس ضد فلسطینی و ضد مقاومت در ورشو، موضع کشورش در خصوص روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که بسیاری از کشورهای عربی به سرعت در این مسیر حرکت می‌کنند، تشریح کرد.

خالد الجار الله معاون وزیر خارجه کویت اعلام کرد کشورش عادی‌سازی روابط با دولت اشغالگر اسرائیل را رد می‌کند و آخرین کشوری خواهد بود که روابط خود را با اسرائیل عادی خواهد کرد.

وی مدعی شد حضور هیئت کشورش در کنفرانس ورشو و عکس دسته‌جمعی گرفته شده به معنای تغییر در موضع قاطع کشورش در مخالفت با عادی‌سازی نیست.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کویت، الجارالله اظهار داشت مشارکت کویت در کنفرانس ورشو به دعوت ایالات متحده آمریکا و لهستان صورت گرفت که کویت با آنها همپیمان است.

وی افزود مسائل مطرح شده در دستورکار کنفرانس مربطو به مسائلی است که به آینده امنیت و ثبات در خاورمیانه مرتبط است که ما بخشی از آن هستیم.

الجارالله مدعی شد موضع کویت در قبال مسئله فلسطین واضح و محکم است و در محافل بین المللی و در راس آن در شورای امنیت نمایان است که فلسطینی‌ها از این موضع تمجید کرده‌اند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند

خبرنگار الجزیره گزارش داد که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ناگزیر شد کنفرانس مطبوعاتی خود را نیمه کاره رها کند.

به گزارش مشرق، خبرنگار الجزیره گزارش داد که بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم اشغالگر پس از حمله تعدادی از ساکنان آواره شهرک‌های اطراف غزه (غلاف غزه) به او که در پی حملات مقاومت ناگزیر به ترک منازلشان شده‌اند، مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی خود را ترک کند.

این واکنش شهرک‌نشینان به دلیل مواضع تندی است که وزیران افراطی کابینه نتانیاهو از جمله اسموتریچ در حمایت از تداوم جنگ غزه و کارشکنی در به سرانجام رساندن توافق تبادل اسیران صهیونیست با حماس لحاظ کرده‌اند.

وزیر دارایی اسرائیل، روز یکشنبه پس از حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی، از دولت تل‌آویو خواست تا «درس‌ بگیرد» و به سمت شهر رفح در نوار غزه حرکت کند.

اسموتریچ افزود: زمان آن فرا رسیده است که درس بگیریم، مسیر را تغییر دهیم، به رفح برویم و تمام بخش‌های نوار غزه را تحت کنترل درآوریم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف
  • موضع تازه چین نسبت به تنش‌های ایران ـ اسرائیل
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • مازندران غرق در شادی و سرور/ اوضاع بازار عادی است