Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:39:59 GMT

نجات مرد ۵۲ ساله گرفتار در کوه‌های لوداب

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۷۲۲

نجات مرد ۵۲ ساله گرفتار در کوه‌های لوداب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات مرد ۵۲ ساله در کوه‌های لوداب شهرستان بویراحمد خبر داد.

سید امان الله جهانبین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۶ بهمن طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی برگیر افتادن فردی در کوه‌های لوداب بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر دنا با یک دستگاه خودرو کمک دار و دو ست تخصصی به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این تیم در یک عملیات شبانه بیش از هشت ساعت در شرایط بارندگی شدید و برفی موفق شدند مرد ۵۲ ساله به نام "جبار ویسی زاده" را از دیوارهای صعب‌العبور و خطرناک کوه "نیر" تنگه دو سرگ به سلامت به آغوش خانواده برگردانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضمناً تیم واکنش سریع استان به عنوان تیم پشتیبان در پاسگاه لوداب مستقر بودند.

جهانبین اضافه کرد: تیم کوهستان به دلیل مسدود بودن جاده در ساعت ۷.۳۰ امروز شنبه، ۲۷ بهمن ماه موفق به بازگشت به پایگاه شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه کهگیلویه و بویراحمد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به ۴ شهرستان متأثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.

او افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.

کاوسی اظهار کرد: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، ۷ نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امداد و نجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز ۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.

او با عنوان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود تصریح کرد: یک تیم از شهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.

کاوسی بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت