Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:40:14 GMT

فرماندار از سرمایه گذاری در لاهیجان استقبال می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۷۶۸

فرماندار از سرمایه گذاری در لاهیجان استقبال می کنیم

لاهیجان-ایرنا-فرماندار لاهیجان گفت: لاهیجان شایسته توسعه و پیشرفت بیشتری است و از سرمایه گذاران در این شهرستان استقبال می کنیم .

سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در اولین نشست خود با نمایندگان رسانه های گروهی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: لاهیجان از جنبه های مختلف قابلیت توسعه و پیشرفت دارد و نیازمند سرمایه گذاری بویژه در زمینه گردشگری است که باید برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال همه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از سرمایه گذاران دعوت کرد که برای سرمایه گذاری و حل بخشی از مشکلات در این شهرستان حضور یابند که حل مشکلات اقتصادی مردم نیازمند به کمک عام و سرمایه گذاران است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند در کنار هم و با هدف مشترک خدمت به مردم و جامعه گام بردارند .
وی با بیان این که کارهایی که در سطح شهرستان انجام می گیرد محصول کار گروهی و مشترک است متذکر شد: باید همه در کنار هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم .
وی ادامه داد: از انتقاد سازنده از سوی رسانه ها استقبال می کنیم و خوب است که انتقادها توام با پیشنهادات باشد و در این انتقادها محدودیت ها و مشکلات و مضایقی که در دولت وجود دارد در نظر گرفته شود .
فرماندار لاهیجان در این نشست بر نقش حساس رسانه ها در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد:رسانه ها نقش مهمی در انتقال درست مفاهیم و کلمات دارند و با یک جمله می توانند هم تخریب کنند و هم جامعه را به آرامش برسانند.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه ها در شهرستان لاهیجان در ایام نوروز امسال پاکسازی شهرستان است که از 15اسفند تا 15فروردین با همکاری مسوولان ادارات و گروه های مردم نهاد در سطح گسترده ای در شهرستان اجرا می شود.
صبح روز شنبه فرماندار شهرستان لاهیجان در نشستی با نمایندگان رسانه های گروهی سیاست ها و برنامه های شهرستان را تشریح کرد و خبرنگاران و نماینده رسانه های مجازی و مکتوب در این جلسه دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد امور شهرستان بیان کردند.
6029 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • ماجرای مالباختگان در شهرستان چالوس