Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران این پلیس یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد سهمیه خارج از شبکه توزیع در شهرکرد، کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسکندر سعیدی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس حین بازدید از رستورانی در شهرکرد موفق به کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد سهمیه خارج از شبکه توزیع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزش گوشت کشف شده را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: با پلمپ رستوران، متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی معرفی شد.

سعیدی در پایان از عموم شهروندان خواست هرگونه خبر درخصوص فعالیت افراد سودجو برای احتکار و توزیع خارج از شبکه مایحتاج مردم را جهت برخورد قاطع و قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : میزان ۲۰۰ تن آرد تشویقی از سوی استانداری بین ۴۹۵ واحد خبازی استان که عملکرد مناسبی داشته اند توزیع می‌شود.

وی افزود: این سهمیه مختص اردیبهشت ماه بوده و هر واحد خبازی ۱۰ کیسه آرد تشویقی دریافت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در کارگروه گندم، آرد و نان عملکرد واحد‌های خبازی استان در سامانه نانینو به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورت عدم تخلف در این سامانه و عدم وجود پرونده تعزیراتی و گزارش تخلف بازرسی، سهمیه آرد تشویقی با صلاحدید کارگروه به واحد‌هایی که عملکرد مناسبی در سطح استان داشته اند تخصیص می‌یابد.

استانداری کرمانشاه برای دومین ماه متوالی است که سهمیه آرد تشویقی را بین واحد‌های خبازی استان کرمانشاه توزیع می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلویی از شکم بانوی بهشهری