Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله املی لاریجاین گفت: آمریکایی ها با میلیون ها دلار هزینه و ماه ها صرف وقت تلاش کردند یاس و ناامیدی را به مردم تزریق کنند که با حرکت عظیم مردم در ۲۲ بهمن، این تلاش های فریبکارانه و موذیانه، خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ابتدای جلسه امروز (شنبه ۲۷ بهمن) مجمع تشخیص مصلحت، آیت الله صادق آملی لاریجانی بر تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم و رعایت مصالح و عزت کشور، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی و جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، افزود: ما مطمئن هستیم این همت و عزم و حرکت الهی، حتما مورد عنایات خاص حق تعالی بوده و خواهد بود؛ این راهپیمایی با شکوه خنثی کننده توطئه های آمریکا و اذنابش در منطقه است.

 

وی یادآور شد: آمریکایی ها با میلیون ها دلار هزینه، ماه ها صرف وقت و بسیج رسانه های تحت اختیار، تلاش کردند یاس و ناامیدی را به مردم تزریق کنند که با حرکت عظیم مردم این تلاش های فریب کارانه و موذیانه، خنثی شد.


آملی لاریجانی حضور مردم را لطف عظیم الهی دانست و خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم آمریکا و اذنابش در دشمنی با جمهوری اسلامی و این ملت عظیم همواره در کمین اند بنابراین باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم و حرکات دشمن را رصد و توطئه ها را با درایت و تدبیر خنثی کنیم.


وی تلاش برای حل مشکلات مردم را وظیفه مسئولان در نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مطلبی که بر ما مسئولین فرض است این که ملت شایسته هر نوع تلاشی است، مسئولینی که حالا نوبت خدمت آنهاست که با کار جهادی و تلاش، با حضور در صحنه، به فکر حل مشکلات این ملت باشند.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این بصیرت عظیمی است که ملت ما حتی در روستاها توانسته اند بین کم کاری برخی از مدیران و آرمان های انقلاب اسلامی، تفکیک قائل شوند. اگر این تفکیک نبود، در این اجتماعات عظیم، حضور پیدا نمی کردند.


آملی لاریجانی با بیان این که باید از این بصیرت مردم که در این سطوح تجلی می کند، قدردانی کرد، تصریح کرد: مسئولین باید به برطرف کردن مشکلات مردم از قبیل مشکلات معیشتی، اشتغال و دیگر مسائل توجه کنند و امیدوارم این مسائل حل شود.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه شهادت جمعی از مرزبانان نیروی زمینی سپاه پاسداران در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و برای بازماندگان آنها از خداوند متعال طلب صبر کرد.


آملی لاریجانی اضافه کرد: از مسئولین و مقامات نظامی و انتظامی و امنیتی کشور می خواهیم که پاسخ دندان شکنی به تروریست های جنایتکار بدهند، جنایت کارانی که مورد حمایت سازمان های امنیتی کشورهای منطقه و برخی کشورهای فرامنطقه ای هستند.


وی یادآور شد: این را همه ما می دانیم که برخی کشورهای منطقه که این اعمال موذیانه را انجام می دهند، از شکست هایی که داشته اند پند هم نمی گیرند و البته مطمئن هستیم که پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد. در هر حال جمهوری اسلامی، هیچگاه مسیرش را با این کارهای سخیف تغییر نخواهد داد.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی، گفت: این پیام واقعا پیام خاصی بود که از متن این پیام احساس می می شود که از صمیم وجود رهبری تراوش کرده و ایشان در کسوت پیر راه رفته ای تمام این مسیر و پیچ و خم ها را طی کرده، مشکلات را دیده و تحلیل های روشن دارد و برای آینده مردم کشور خویش ترسیم روشنی می کند، با مردم مخصوصا جوانان سخن می گوید و استعداد آنها و توان داخلی را مورد توجه قرار می دهد.


آملی لاریجانی ابزار امیدواری کرد که این پیام در مجامع مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد شود و برای نسل جوان تبیین شود.


وی در ادامه به لایحه پالرمو اشاره کرد و گفت: درباره این موضوع در عین حال که باید مصالح کشور را رعایت کنیم، به نکاتی که از هر دو طرف مطرح می شود توجه بکنیم. باید به موضوع عزت مردم و عزت کشور هم توجه داشته باشیم.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: احساس می شود که اروپایی ها در جریان اینستکس با وجود این تعویق و تعلیقی، نشان دادند چیزی که طلب می کنند فراتر از این حرف ها است. ما باید به این مطلب توجه داشته باشیم که در تایید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعا آن چیزی است که اروپایی ها از ما خواسته اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند و جمهوری اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت، مجلس و نهادهای دیگر آیا واقعا مصلحت است که با این طلب های قلدرمابانه کشورهای غربی همراهی کنند؟


آملی لاریجانی تاکید کرد: راهپیمایی عظیم مردم نشان داد که مردم برای عزت خودشان بسیار ارزش قائل هستند. ما نباید ارزش های انقلاب را فراموش کنیم.


براساس این گزارش در این جلسه ادامه بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته مالی موسوم به پالرمو اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور قرار گرفت.


در نشست امروز فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری و حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز حضور داشتند.


در این جلسه اظهار نظرهای مبسوط تعدادی از اعضا مطرح شد و با توجه به پایان وقت جلسه و ضرورت بحث و بررسی بیشتر در اطراف موضوع، ادامه مباحث به جلسه آتی مجمع موکول شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد فاطمیه ایام فاطمیه حادثه تروریستی حمله تروریستی آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود

معاون بسیج مستضعفین با بیان اینکه هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم، نظام و مردم و رهبری عملیاتی نشود، گفت: مراقب باشیم فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران که در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش و حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) مبعوث شد تا رسالت الهی را به سرانجام برساند و به محض ورود به مدینه بعد از هجرت حکومت اسلامی تشکیل داد.

وی با بیان اینکه متاسفانه انحراف در مسلمین پنجاه سال بعد باعث شد حکومت اسلامی دچار چالش شود و نتیجه آن حادثه کربلا شود که فرزند رسول خدا را به قتلگاه بیاورند و به شهادت برسانند، گفت: خون حسین بقای دین خدا شد و امروز انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت حسینی به رهبری امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام (ره) در سال 42 شروع انقلاب را آغاز کرد و 15 سال کار فرهنگی انجام داد، افزود: امام خمینی (ره) هیچوقت موضع خود را برای تشکیل حکومت اسلامی تغییر نداد و قانون اساسی کشور نیز بر اساس آن نوشته شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جایگزین حکومت ستمشاهی طاغوت پهلوی شد، خاطرنشان کرد: با این وجود امام (ره) فرمود جمهوری اسلامی را به رفراندوم بگذارید و بیش از 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و این روز تکمیل کننده نهضت امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه روز 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و امروز ما به آن افتخار می‌کنیم، گفت: در 12 فروردین مردم عمیقاً به میل امام خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه دعوای واقعی امروز در دنیا بر سر اندیشه و فکر انقلاب اسلامی است که برگرفته از نهضت عاشورا و دین اسلام است، ادامه داد: در جریان تولید داعش و تروریسم در دنیا ببینید و بررسی کنید که برای چه تشکیل شده‌اند.

معروفی با اشاره به اینکه امروز عظمت کار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر همگان روشن است که چه کار بزرگی را انجام داد و مقابل داعش که تولید آمریکا و اسرائیل بود ایستاد، بیان کرد: اسلام آمریکایی از آستین داعش بیرون آمد در حالی که امام خمینی (ره) سال‌ها پیش آن را فریاد زده بود که مراقب باشید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با نابودی داعش از ایجاد اسرائیل دیگری در دنیا جلوگیری کرد، گفت: انقلابی زمان و مکان نمی‌شناسد و پیوسته به دنبال رفع مشکلات مردم است؛ امروز رئیس جمهور کشور جمعه و روز تعطیل نمی‌شناسد و همواره در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات مردم حضور پیدا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما به مسئولانی نیاز داریم که با فکر به مشکلات مردم خواب از چشمانش برود و دنبال رفع آن برآیند، افزود: از خدا بخواهیم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم و فهم و عمل به اندیشه امام (ره) و رهبری را عطا کند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی تمام معادلات نظام سلطه و کفر جهانی را در دنیا بر هم زده است، ادامه داد: تنها یک گروه مقاومت به نام حماس مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده است و آنها را مستاصل کرده است و مردم هم با الگوی عاشورایی حمایت کردند.

معروفی با اشاره به اینکه آنها که می‌گویند مردم ایران دین‌گریز هستند حضور آنها در پیاده‌روی اربعین و اقدام اخیر در جشن امام حسنی‌ها در استادیوم ورزشی آزادی را ببینند، بیان کرد: دشمن به‌شدت تلاش می‌کند که چهره‌های نزدیک به امام (ره) و رهبری را بزند و یزیدیان همین کار را در کربلا انجام دادند، اما عباس بن علی (ع) مقابل دشمن ایستاد و امروز ما هم باید مراقب باشیم و فریب این عملیات روانی را نخوریم.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف دشمن را عصبانی کرده و بزرگ‌ترین پیشرفت و دستاورد کشور امنیت و اقتدار ایران است، افزود: زمین، هوا و دریا بر روی نیروهای دشمن بسته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید هوشیار باشیم که توطئه انشقاق بین مردم، نظام و مردم و رهبری عملیاتی نشود، گفت: بهترین الگوی همه ما شهید سلیمانی است که محصول انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

وی بیان کرد: شرط جهاد عبور از خود است و در جهاد فقط باید ولی خدا و رهبری را ببینیم و خودمان را به سهم خود مسئول بدانیم و برای وحدت و انسجام کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • تلاش مردی در کالیفرنیای آمریکا برای ربودن یک خودروی در حال حرکت
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!