Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع فصل گرما، استفاده از دستگاه‌های خنک کننده و تهویه مطبوع افزایش پیدا می‌کند. دستگاه‌های خنک‌کننده با تنوع زیاد در بازار موجود هستند، اما متداول‌ترین سیستم‌های سرمایشی که در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند، کولرهای آبی و کولرهای گازی هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استادکار، کولرهای آبی به‌دلیل سازگار بودن با محیط زیست، مصرف انرژی پایین و تعمیر و نگهداری آسان از انتخاب‌های اول برای خنک کردن محیط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولرهای گازی نیز به دلیل مصرف کمتر آب، قدرت خنک‌کنندگی بالا و تصفیه هوا مورد استقبال قرار گرفته‌اند. هر کدام از این دستگاه‌ها مزایای مختص به خود را دارند.

کولرهای گازی بهتر است در مناطقی با آب و هوای شرجی استفاده شوند و کولرهای آبی به دلیل تولید رطوبت بهترین انتخاب برای مناطق خشک هستند. برای افزایش راندمان و عمر خنک‌کننده‌ها بهتر است سرویس دوره‌ای را مدنظر قرار دهید. برای افرایش بازدهی دستگاه بهتر است حداقل یک بار در سال از متخصصان بخواهید دستگاه را بررسی کنند تا در صورت وجود اشکال پیش از شروع فصل گرما آن‌را رفع کنند. مزیت سرویس دوره‌ای کولر این است که در صورت بروز هرگونه اشکال، می‌توانید با صرف هزینه کم‌تر آن را برطرف کنید و در صورت استفاده نکردن از سرویس دوره‌ای ممکن است عمر دستگاه و بازدهی آن کاهش پیدا کند.

تعمیر کولر گازی

اولین قدم برای تعمیر کولر گازی، پیدا کردن عیب و نقص پیش‌آمده است. برای این منظور بهتر است از یک متخصص بخواهید کولر را بررسی کند و پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه‌ها اقدام به تعمیر دستگاه کنید. البته تعمیر کولر گازی شامل فصل خاصی نمی‌شود زیرا بسیاری از کولرهای گازی به عنوان هیتر و گرم کننده نیز به کار می‌روند. همین دلیل باعث می‌شود که کولر گازی در هر فصلی از سال خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. در صورتی که هر یک از موارد زیر برای کولرگازی پیش آمد، از یک متخصص کمک بگیرید:

کولر باد خنک یا گرم تولید نمی‌کند

کولر کار نمی‌کند و یا روشن نمی‌شود

آب چکه می‌کند

بوی عجیب از کولر احساس می‌کنید

ترموستات مشکل پیدا کرده است

برفک روی لوله‌ها

کابل‌ها اتصالی کرده‌اند

و هر نشانه‌ای که احساس می‌کنید حاکی از خرابی قسمتی از دستگاه است، سریع با متخصص تعمیر کولر گازی تماس بگیرید.

تعمیر کولر آبی

سرویس کولرآبی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش عمر و بازدهی این دستگاه است. هرساله قبل از شروع فصل گرما پوشال‌ها را عوض کنید، از متخصصان تعمیر کولر آبی برای سرویس پمپ و موتور کولر کمک بگیرید. از سوراخ نبودن کف کولر مطمئن شوید. در صورتی که کولر صدای زیادی تولید می‌کند، ممکن است تسمه پروانه یا قطعه دیگری در کولر نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. اگر احساس می‌کنید کولر خنک نمی‌کند و یا هرگونه اشکالی که بازدهی دستگاه را پایین آورده است از تعمیرکار حرفه‌ای درخواست کنید کولر را بررسی کند و در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات کنید.

استادکار چه خدماتی در زمینه تعمیرات کولرآبی و گازی ارائه می‌کند؟

بسیاری از افراد از طریق دوستان و آشنایان اقدام به پیدا کردن متخصصان مورد نیاز خود می‌کنند، بعضی دیگر به صورت شخصی وارد عمل می‌شوند و خودشان اقدام به تعمیر کولر می‌کنند که ممکن است نه‌تنها نتیجه مثبت در بر نداشته باشد، بلکه میزان خسارت وارده را نیز افزایش دهد.

یکی از به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن متخصصان، اپلیکیشن استادکار است. متخصصان استادکار با دانش فنی و تجربه کافی، اقدام به عیب‌یابی دستگاه و ارائه راهنمایی‌های لازم خواهند کرد و پیش از شروع کار در خصوص تعمیرات و هزینه‌ها به صورت شفاف شما را در جریان تمامی مراحل انجام خدمات قرار خواهند داد. برای پیدا کردن متخصص موردنظرتان می‌توانید از قسمت نظرات کاربران، امتیازات متخصصان ماهر استادکار را مشاهده کنید و انتخاب مطمئنی داشته باشید.

اپلیکیشن و سایت استادکار در حال حاضر در شهرهای تهران، شیراز و کرج مشغول به فعالیت است و اگر شما هم به خدمات منزل، ساختمانی، تعمیراتی و تاسیساتی دارید، حتماً به این سایت سر بزنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرکار تهویه كولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست

از دهه ۷۰ تا به امروز بسیاری از مردم تهران، آی پی امداد را به عنوان یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی می شناختند. اما در سال ۱۴۰۳ آی پی امداد با مدیریت ایمان پاکراه علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به ورود به حوزه های مختلف تعمیر لوازم نمود.

همچنین قلمرو فعالیت خود را از تهران به چندین شهرستان دیگر از جمله اصفهان، مشهد، تبریز، رشت و ... گسترش داد. در ادامه به معرفی آی پی امداد و حوزه های خدمات آن می پردازیم.

چه مواردی در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

تعمیرکاران متخصص آی پی امداد آماده ارائه خدمات برای بیش از 200 وسیله مختلف هستند. این لوازم در گروه های مختلفی از جمله: لوازم خانگی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم برقی آشپزخانه، لوازم شخصی، دستگاه های صوتی و تصویری، دوربین، ابزارآلات، لوازم اداری، دیجیتال، بازی، وسایل ورزشی، دستگاه های باغبانی و صنعتی است.

یک خبر خوب برای تهرانی ها

خدمات آی پی امداد با سه روش تعمیرات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک این مجموعه انجام می شود.

شاید پیش خودتان بگویید؛ مگر می شود یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و ... را با پیک حمل و یا به کارگاه منتقل کرد! طبیعتا این اتفاق در آی پی امداد انجام نمی شود. تکنسین آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه های بزرگ، در محل شما حاضر می شود و بدون اینکه دستگاه را به کارگاه منتقل کند در حضور شما آن را تعمیر می کند.

اما خبر خوب کجاست؟

خبر خوب برای تهرانی ها این است که اگر دستگاه شما قابل حمل باشد، دیگر نیازی نیست که دستگاه خود را در دست بگیرید و برای تعمیر آن به دنبال یک تعمیرگاه بگردید.

شرکت آی پی امداد مجهز به پیک است که با حفظ رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، دستگاه را درب منزل از شما تحویل می گیرند، و برای تعمیرات به کارگاه آی پی امداد منتقل می کنند و سپس بعد از 72 ساعت کاری دستگاه را صحیح و سالم به شما تحویل می دهند.

جالب است بدانید که بعد از تعمیرات، دستگاه شما با محلول نانو تمیز شده و پس از وکیوم به شما تحویل داده می شود.

بعضی از لوازم قابل حمل، شامل این موارد است:

جاروبرقی، مایکروفر، چای ساز، قهوه ساز، اسپرسو ساز، چرخ گوشت، جاروشارژی، اسپیکر، پلوپز، ساندویچ ساز، سرخ کن، اتو، اپیلیدی، دریل، پیچ گوشتی شارژی، پرینتر، ماشین شارژی، اسکوتر برقی، چمن زن و ... .

هزینه تعمیرات در آی پی امداد برای سال 1403 با این همه خدمات چگونه محاسبه می شود؟!

شاید تصور کنید که حتما خدمات وسیعی که توسط این مجموعه ارائه می شود، گران خواهد بود! برخلاف تصور هزینه های این مجموعه به نسبت رقبای خود از جمله آچاره، خدمت از ما یا اپلیکیشن هایی که تعمیرات را به صورت غیر تخصص در کنار سایر خدمات ارائه می دهند، بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. دلیل قیمت های مناسب آی پی امداد این است که این مجموعه به صورت تخصصی تنها خدمات تعمیرات را انجام می دهد. آی پی امداد به دلیل اینکه انواع قطعات مورد نیاز برای تعمیرات را در انبار خود موجود دارد، کلیه هزینه های تعمیرات را تحت کنترل و نظارت خود قرار داده است و این موضوع رضایت بیشتر دریافت کنندگان خدمات از این مجموعه را به همراه دارد. لازم به ذکر است که هزینه کلیه خدمات تعمیرات در سایت آی پی امداد قابل مشاهده است.

امروزه آی پی امداد را با نام اسنپ تعمیراتی هم می شناسند

بسیاری از کاربران به آی پی امداد لقب اسنپ تعمیراتی داده اند. اما چرا؟

پس از ثبت مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از آن طریق می توانید نام تکنسین، زمان حضور او در محل شما یا زمان مراجعه پیک جهت تحویل دستگاه، هزینه تقریبی خدمات، فاکتور، مدت زمان گارانتی و کلیه فرایند خدمات دریافتی را مشاهده نمایید. کاربران به دلیل اینکه پس از ثبت درخواست دیگر نیاز به تماس تلفنی نداشته و می توانند همه چیز را در پنل کاربری خود مشاهده و کنترل نمایید، آی پی امداد را به اسنپ تشبیه می کنند.

چرا کاربران در میان این همه اپلیکیشن تعمیراتی آی پی امداد را انتخاب می کنند؟

آی پی امداد تنها ارائه دهنده خدمات در حوزه تعمیرات است. این شرکت بزرگ از دهه 1370 فعالیت خود را با تعمیر لوازم خانگی آغاز کرده است و امروزه علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به تعمیر انواع لوازم برقی منزل، آشپزخانه، صنعتی، باغبانی، اداری و هر آنچه تصور کنید می پردازد. این شرکت در طی این سالها تمام تمرکز خود را بر بهبود کیفیت خدمات در حوزه تعمیرات معطوف کرده و از حوزه تعمیرات خارج نشده است. در حالی که سایر اپلیکیشن ها علاوه بر تعمیرات، خدمات مختلفی مانند لوله کشی، نظافت، حمل و نقل و ... را نیز ارائه می دهند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که به دلیل تمرکز بالای شرکت آی پی امداد بر حوزه خدمات تعمیراتی، هیچ شرکتی توان رقابت با آی پی امداد را ندارد.

نکته مهم و قابل توجهی که در مورد آی پی امداد وجود دارد این است که این شرکت ابتدا به جذب افراد علاقمند به حوزه تعمیرات می پردازد. سپس با آموزش آنها و برگذاری دوره های عملی و تئوری، دانش لازم برای تعمیر انواع لوازم در یک حوزه خاص را به آنها آموخته و سپس برای کمک به مشتری از آنها استفاده می کند. این در حالی است که سایر شرکت ها تنها اقدام به جذب تعمیر کار می کنند و پس از اعزام آنها به محل مشتری از وی کمیسیون دریافت می کنند. در حقیقت این شرکت ها تنها واسطه ای بین تعمیرکاران و کاربران هستند. حالا کاربران با درخواست کمک از این شرکت ها ممکن است با خدمات تعمیرکارانی سطح پایین و غیر متخصص مواجه شوند.

در ادامه بعضی از حوزه های مختلف فعالیت آی پی امداد را معرفی می کنیم.

تعمیر لوازم خانگی، وسایل برقی آشپزخانه:

حوزه اصلی فعالیت آی پی امداد لوازم خانگی است. این شرکت توانسته است در تعمیر لوازم خانگی بزرگ به مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و اجاق گاز شهرت و اعتبار بسیار خوبی کسب کند. در کنار اینها می توانید؛ تمامی لوازم برقی خانگی و آشپزخانه مانند ماکروفر، آبمیوه گیری، مخلوط کن، جاروبرقی و... را نیز با خیال راحت برای تعمیر به آی پی امداد بسپارید.

تعمیر لوازم صوتی و تصویری:

از این دسته بندی می توان به تعمیرات تلویزیون، سینما خانگی، اسپیکر، ویدیو پروژکتور، ساند بار، آمپلی فایر و هدفون اشاره کرد.

تعمیر لوازم سرمایشی و گرمایشی:

تعمیر انواع لوازمی که برای تولید سرما یا گرما مورد استفاده قرار میگیرند شامل: کولر گازی، کولر آبی، پکیج، آبگرمکن، چیلر، فن کویل، شوفاژ برقی، بخاری برقی، گازی و... .

تعمیر ابزار آلات:

این گروه شامل انواع ابزار آلات صنعتی و کارگاهی مانند دریل شارژی، هیلتی، سنگ فرز، پیچ گوشتی شارژی، اره موتوری، اره گرد بر، اور فرز نجاری، سنباده لرزان، پروفیل بر و... است.

تعمیر دستگاه های صنعتی:

از جمله دستگاه های صنعتی که در آی پی امداد تعمیر می شوند می توان به لوازم برقی در کافی شاپ، رستوران، هتل، بیمارستان، خشکشویی و ... به مانند: یخچال صندوقی، استاده، لباسشویی ، ظرفشویی صنعتی، اجاق گاز، سرخ کن، هنی پنی، دستگاه کارواش، کرکره برقی و... اشاره کرد.

برای یافتن دسته بندی دستگاه خود جهت ثبت درخواست تعمیر می توانید به وبسایت این شرکت به نشانی https://ipemdad.com/ مراجعه فرمایید.

منبع:سایت برترین ها

کد خبر 745708

دیگر خبرها

  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند