Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مديرعامل شرکت گاز خراسان رضوي گفت: از ابتداي امسال تا کنون 80 هزار و 723 مشترک جديد شهري و روستايي زير پوشش خدمات شرکت گاز استان قرار گرفتند.

سيد حميد فاني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد 39 هزار و 796 اشتراک شهري و 40 هزار و 927 اشتراک روستايي است و با اين حساب هم اينک 99،9 درصد جمعيت شهري و 85 درصد جمعيت روستايي خراسان رضوي از گاز استفاده مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: براي رسيدن به اين آمار و اشتراک پذيري جديد از ابتداي امسال تا پايان دي ماه، دو هزار و 61 کيلومتر شبکه گازرساني با 32 هزار و 276 مورد انشعاب، اجرايي شده است.
مديرعامل شرکت گاز خراسان رضوي گفت:هم اکنون دو ميليون و 241 هزار و 495 مشترک زير پوشش خدمات دهي اين شرکت در استان هستند.
فاني افزود: دو هزار و 601 روستاي واجد شرايط گازرساني در خراسان رضوي وجود دارد که از اين تعداد تا کنون هزار و 903 روستا گازدار شده است و عمليات اجرايي گازرساني به 549 روستاي ديگر در حال انجام است و با اتمام اين طرحها 66 هزار و 798 خانوار روستايي خراسان رضوي از نعمت گاز برخوردار مي شوند.
يک ميليون و 770 هزار و 155 مشترک شهري و 471 هزار و 340 مشترک روستايي از خدمات شرکت گاز خراسان رضوي استفاده مي کنند.
1922/7507/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا اصغری   اظهار کرد: سال قبل ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد حدود ۵ درصدی برخوردار بود.   به گفته وی، طی سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه به نصب ۲۳ هزار و ۲۴۹ انشعاب جدید در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.   اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.   وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.صض   اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.   وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در لایحه و مصوبات قانون بودجه طی سال‌های اخیر در رابطه یا واگذاری انشعابات غیردائم به متقاضیان، این پساله تا حدودی مانع از سرقت گاز که ناایمن نیز هست، شده است.

دیگر خبرها

  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی